Hétfői zeneajánló: WellHello - Retúrjegy

Sziasztok!



Tudom, hogy nemrég volt zeneajánló, amiben egy Wellhello dalt mutattam be nektek, de ezt a dalt sem hagyhattam ki az ajánlók sorából. Ha meg akarod tudni miért, olvass tovább.







A Wellhello legfrissebb dala, már az első pillanattól kezdve megmaradt a fülemben. És hogy miért? Pont azért, mert nem történt meg az, amit az előző bejegyzésemben írtam. Ott ugyanis arról beszéltem, hogy számomra a Wellhello összes dalának ritmusa stb szinte ugyanolyan, és csak egy kicsi eltérést találok köztük. Ami nem zavar, mert ennek ellenére imádom a dalaikat. De. És itt van egy óriási De. A Retúrjegy. Az teljesen más. Ritmusban, dallamban, mindenben. Na én már ezért az egy okért megszerettem a dalt, de utána kicsit lejjebb tekertem a youtube videónál, és elolvastam a leírást. Ugyanis a dal, az eltűnt gyerekek világnapján került fel, és az eltűnt gyerekekről szól. Utána meghallgattam még párszor a zenét, és rájöttem, hogy basszus....ez a dal még jobb, mint elsőnek hittem, és hogy mennyire jól feldolgozza az eltűnt gyerekekkel történteket. Szavakkal nem lehet elmondani szerintem, amit ez a dal néhány embernek ad. Hiszen, szomorú, de rengeteg ember válik rablás áldozatává, és nem lehet átérezni azt, amit ők olyankor éreznek, vagy a gondolatokat, amik kavarognak bennük. Mégis azt hiszem ez a dal egy kicsit be tudja mutatni nekünk is, hogy mik történnek ezen szörnyű eseményekkor. 
Lehet hogy semmi értelme nincs annak, amit most itt össze-vissza írok, de higgyétek el, ha meghallgatjátok a dalt, nektek sem lesz egy darabig 1 épkézláb mondatotok sem, olyan nyomot hagy bennetek. Vagyis, remélem. 




Magáról a Wellhello-ról nem olyan rég írtam, szóval ha kíváncsiak vagytok arra a pár mondatra, kattintsatok ide








A dal - ahogy már említettem- az Eltűnt Gyermekek Világnapján, vagyis május 25.-én került fel a Youtube-ra. Most egy kicsit több, mint egy milliós megtekintésnél jár, valamint a kommentek alapján, hozzám hasonlóan sok embernél betaláltak ezzel a dallal. 


Official lyrics video

Spotify



Dalszöveg
(annak ellenére, hogy maga a videó is dalszöveges) 

Most is nyitva van az ablak
minden úgy van, ahogy hagytad
néha hallom még a szavaid
itt felejtettél valakit
a helyekkel, hol együtt bújtunk el
a játékot a végtelennek hitt idővel
a gyerekkor nyarait
de végül csak egyedül vagyok itt
mert nem világgá indultam,
csak játszani a sarokig
de végül csak egyedül vagyok itt
…és még leszek is egy darabig
hisz mindenki happy endre vár valahol
a remény számokat oszt, de túl nagy a sor
elhagynak a csodák, csak becsap a sárga út
ugye még visszavár, mi sárba hullt


Ha nincs, aki szól, ki mondja meg
hogy miért nem a jó útra szólt a jegy
hova bújjunk el, ha túl ijesztő a világ
visszacsinálnám, amit nem lehet


Idegen helyen, idegen tapintások koptatnak
a régi tanítások hol vannak?
ha senki nem súg és nem szól már
és visszakérnéd, amit eldobtál
van, hogy nem megy, csak az idő rángat
ha nincs választás, az ember hitet kitől várhat?
tudom, van rosszabb a haragnál
ha magad vagy, de magadnak se maradtál
kértem, hogy ne menj el, hogy ne unj meg
talán csak elveszett a retúrjegy
így ahogy te is, én is elveszek
…mert nélküled én sem vagyok meg

Remélem tetszett a mai bejegyzés, és annak ellenére, hogy ilyen komoly dalt hoztam nektek, szép és jó hetetek lesz. Remélem nem nyomtam rá a bélyeget a hangulatotokra. 

Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. június 16.) 


Forrás: youtube.com, szerelmeszene.hu

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!
    Nálam is hatalmasat ütött ez a szám...elképesztő az egész...

    VálaszTörlés