VMA 2015 nyertesek

Sziasztok!



Augusztus 30.-án került megrendezésre a 2015-ös MTV Video Music Awards. Ma, a Teen Choice Awards-os bejegyzésemhez hasonlóan, leírom nektek a jelölteket, a nyerteseket és azt, hogy én kinek szurkoltam. Összesen 16 kategória volt. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy melyikben ki nyert, olvassatok tovább. 





Az év videója


A jelöltek 

A győztes: Taylor Swift & Kendrick Lamar -Bad Blood
Akinek szurkoltam: Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk

Legjobb férfi videó 

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk

Legjobb női videó

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Taylor Swift - Blank Space

Legjobb Hip-Hop videó

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Wiz Khalifa & Charlie Puth - See You Again 

Legjobb pop videó

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Taylor Swift, Bruno Mars és a Maroon5

Legjobb rock videó

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Hozier és a Walk The Moon


Legjobb együttműködés

A jelöltek



A győztes: Taylor Swift and Kenrick Lamar - Bad Blood
Akinek szurkoltam: Mindenki. Sajnos nem tudok dönteni

Videó egy közösségi üzenettel

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Ha nagyon kell választani akkor Rihanna, de amúgy egyik dalt sem ismerem/kedvelem

A nyár dala


Legjobb művészi rendezés

A jelöltek
A győztes: Snoop Dog - So Many Pros (Jason Fijal)
Akinek szurkoltam: Taylor Swift and Kendrick Lamar - Bad Blood (Charles Infante)

Legjobb koreográfia

A jelöltek
A győztes: OK Go - I Won't Let You Down ( OK Go, air:man and Mori Harano)
Akinek szurkoltam: Ed Sheeran - Don't (Nappy Tabs)

Legjobb filmezés

A jelöltek
A győztes: Flying Lotus ft Kendrick Lamar - Never Catch Me ( Larkin Sieple)
Akinek szurkoltam: Taylor Swift and Kendrick Lamar - Bad Blood (Christopher Probst)

Legjobb rendezés

A jelöltek
A győztes: Kendrick Lamar - Alright (Colin Tilley & The Little Homies)
Akinek szurkoltam: Mark Ronson ft Bruno Mars - Uptown Funk ( Bruno Mars and Cameron Duddy)

Legjobb szerkesztés

A jelöltek
A győztes: Beyonce - 7/11 (Beyonce, Ed Burke,Jonathan Wing)
Akinek szurkoltam: Taylor Swift, Ed Sheeran

Legjobb vizuális effektek

A jelöltek
A győztes: Skrillex & Diplo ft Justin Bieber - Where Are You Now (Brewer)
Akinek szurkoltam: Taylor Swift and Kendrick Lamar - Bad Blood (Ingenuity Studios)


Ők lettek volna tehát az idei győztesek. Remélem a ti kedvenceitek is nyertek.

Zenékben gazdag napot! ;)
    XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. szeptember 7.)


Forrás: youtube.com , billboard.com

You Might Also Like

0 megjegyzés