Augusztusi kedvencek I2015I

Sziasztok!



Amint már a címből kitalálhattátok, ma az augusztusi kedvenc zenéimet fogom bemutatni nektek. Összesen 6 zenét gyűjtöttem össze, amit egész augusztusban megállás nélkül hallgattam. Lesznek köztük olyanok is, amiket már láthattatok (top 5 nyári zene, legnézettebb zenék) az oldalon és néhány újdonság is ( de ha figyeled a Spotify lejátszási listám, akkor azokat is ismerheted).



#1 
Taylor Swift - New Romantic


Bár a zene nem augusztusi, de nem tudom megunni. Minden nap ezerszer meghallgatom, és soha nem elég.
Sajnos a zene nincs fent a youtube-on, de ha a képre kattintotok, akkor bead egy oldalt ahol megtudjátok hallgatni, valamint le is tudjátok tölteni


#2
One direction - Drag me down

Ez a zene. Ez a zene. Mindig is imádtam a One Direction-t. Nem azt mondom hogy őrült rajongó vagyok, de szeretem a zenéjüket. Bár eléggé megrettentem, amikor kiderült hogy Zayn kiválik. De szerencsére nem csalódtam a srácokba. Nagyon jó kis dalt hoztak össze

#3
5 Seconds of Summer - She's kinda hot

Akárcsak a One Direction dalával, úgy vagyok ezzel a 5sos dallal is. Talán abban különbözik, hogy a 5sos kicsit távolabb áll tőlem. Olyan értelemben, hogy maximum 2 dalukat ismerem ezen kívül. De ez...nagyon elnyerte a tetszésemet.

#4
Little Mix - Black Magic

Ez a dal szintén nem augusztus környéki, hanem jóval előbb jelent meg. De egy kicsit le voltam maradva, és nem rég találtam meg. Azóta agyonhallgatom

#5
MKTO - Bad girls

Őszintén, fogalmam nincs kik ők. De ezt a dalt is nagyon imádtam augusztusban, és júliusban, és júniusban is. Szintén így vagyok a Classic című dalukkal is. Hihetetlen jó (katt)

#6
The Weeknd - Can't feel my face

És végül, de nem utolsó sorban a Can't feel my face. Sajnos nem tudok erről a zenéről sem mást mondani, mint hogy imádom. Nagyon, de nagyon. Szerintem ezzel mindent elárultam.

Ezek lettek volna a kedvenc kedvenc és nagyon kedvenc dalaim augusztusban. Ha kíváncsiak vagytok, hogy a jövőben melyik dalok a kedvenceim egy adott hónapban, nézzetek vissza :D

Zenékben gazdag napot! :)
   XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. szeptember 7.)

Forrás: youtube.com


p.s.: Ma egy hónapos a blog. Köszönöm hogy itt vagytok velem, olvastok és hogy hamarosan elérjük az 1000 látogatást. Ez lehet nem nagy szám, de nekem sokat jelent. Köszönöm <3

You Might Also Like

0 megjegyzés