Októberi kedvencek I2015I

Sziasztok! 



Megint vége egy hónapnak, ez pedig azt jelenti, hogy jön a 3.hónap kedvence bejegyzés. Az október eléggé termékeny hónap volt, akárcsak szeptemberben, most is nagyon sok új zenét megismertem és megszerettem. Néhányat már láthattatok is ezek közül a hétvégi lejátszási lista bejegyzésemben. Ha kíváncsiak vagytok a többi zenére, akkor olvass tovább.



#1
Madcon - Don't worry
Ez pont egy olyan zene, ami az előző hónapi bejegyzésből kimaradt. Rádióban hallottam, és nem tudom megunni.

#2
Kygo - Stole the show
Nem lesz meglepő  amit most mondani fogok. Először meghallottam nem tetszett, mostmár nagyon szeretem.

#3
Lost Frequencies - Are you with me
Hallottam már youtube vidókban, rádióban de soha nem tudtam rájönni mi ez a zene. Aztán a tv-ben végre játszották és kideríthettem mi ez. Nagyon nagyon jó.

#4
Lost Frequencies - Reality
2 zene ugyanattól az előadótól. Az Are you with me kapcsán találtam rá, és szintén nagyon jó. Talán nem annyira ütős mint az Are ou with me, de ettől függetlenül kedvenc.

#5
Felix Jaehn ft JAsmine Thompson - Ain't nobody
Igen, tudom. Mindenki olyan zenéket várt, amik az utóbbi 1-2 hónapban jelentek meg. Most a legnagyobb slágerek, de eddig semmi ilyet nem kaptatok. Kb már mindenki agyon hallgatta ezeket én meg még csak most mutatom meg. Az oka ennek az, hogy nekem idő kell ahhoz hogy egy új előadótól megszeressek egy zenét. Ezt megszerettem, szerintem még eléggé időben.

#6
R City ft Adam Levine - Locked Away
Erről a zenéről sokat nem szeretnék írni, mert az előző bejegyzésemben már volt róla szó. Imádom

#7
Maclemore & Ryan Lewis - Downtown
Ahogy az előző zene, ez is szerepelt az előző bejegyzésben. Nagyon szeretem Maclemore-t *-*

#8
One Direction - Infinity
(Sajnos nincs fent youtube-on a zene, de ha a képre kattintotok meghallgathatjátok spotify-on)

Oké, szerintem kb nincs olyan hónap, amikor ne szeretnék meg egy új 1D számot. Ez októberben sem volt máshogy, sőt....a novemberi kedvences bejegyzésben is találhattok még egy 1D zenét. Nagyon nagyon szeretem, belehúztak a srácok :D


#9
Ellie Goulding - On my mind
Ellie Goulding az, akit kezdek egyre jobban megszeretni. Nagyon jó zenéi vannak. És egyre csak jobbak lesznek. 

Ezek lettek volna ebben a hónapban az abszolút kedvenceim. Természetesen kihagytam azokat, amikből már zeneajánló is volt, de mindet egytől egyig szeretem azok közül is.

Válogassatok kedvetekre, hogy nektek mi volt a leghallgatottabb zenétek októberben. December elején pedig hozom a novemberi kedvenceket, 

Zenékben gazdag napot!:)
      XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. november 9.) 

Források: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés