Top5: Kedvenc albumok

Sziasztok!


Annyira benne vagyok mostanában ebben a toplistás dologban, hogy úgy gondoltam kivételesen nem egy előadótól hozok nektek kedvenc dalokat, hanem 5 db teljes albumot mutatok be nektek.




Érdekes, mert régen szinte csak 1-1 számot szerettem egy előadótól, de mostanában nagyon rákattantam az albumok hallgatására. Mind a régieket, mind az újabbakat hallgatom. Sajnos ezek közül csak Bruno Mars koncertre tudtam elmenni, de az valami hihetetlen volt. Remélem majd a későbbiekben meg tudom nézni a többieket is élőben. Addig is marad a teljes album, forró tea és az itthoni tombolás.


#5
Bruno Mars - Unorthodox Jukebox
Természetesen ez az album nem maradhatott ki a listáról. Bruno a kedvenc énekesem. Az egyetlen ok, amiért az ötös listám végén szerepel, hogy az elmúlt pár hétben ez az album kicsit háttérbe szorult, kevesebbszer hallgattam. Ha ez nem lenne szerintem az első helyen lenne.

Album megjelenés: 2012
Kedvenc dalom: Gorilla
Youtube link: kattint ide
Spotify link: kattints ide

#4
One Direction - Four 

Igen, milyen meglepő, van benne One Direction album. Ez az utolsó előtti albumuk.  Ekkor még teljes volt a csapat. Rengeteg zene lett róla a kedvencem. Nem azt mondom, hogy mind, de egy-két kivételével mindet imádom. Egyébként ez az egyik album, amit mostanában legtöbbször hallgatok.

Album megjelenés: 2014
Kedvenc dalom: Night Changes
Youtube link: kattint ide
Spotify link: kattints ide

#3
Imagine Dragons - Smoke and Mirrors

Miért? Kérdem én....miért? Egy hete volt a koncertjük Magyarországon és én nem tudtam elmenni. Annyira rossz volt. Ez nem igazságos. De nem gond. Egyszerre voltak két helyen, ugyanis itthon nálam is koncerteztek. Igaz nem voltak itt élőben, de nem baj.....


Album megjelenés: 2015
Kedvenc dalom: I'm so sorry
Youtube link: kattint ide
Spotify link: kattints ide

#2
One Direction - Made in the A.M

Igen, tudom, bűnös vagyok. Két 1D albumot is beraktam, de nem tudtam dönteni. Ezt a mostani albumot a megjelenés óta imádom, annyira sok plusz van benne és újdonság. A másik viszont nagy kedvencem lett mostanában. Nem szabad elítélni....

Album megjelenés: 2015
Kedvenc dalom: Perfect
Youtube link: kattints ide
Spotify link: kattints ide

#1
Justin Bieber - Purpose

És idáig is eljutottunk. Ha régebb óta olvassátok a blogomat, szerintem nem meglepő, hogy a Purpose albumot választottam a kedvencemnek. Szerintem két kezemen sem tudnám megszámolni hányszor mondtam már el, mennyire imádom ezt az új albumot meg a "régiúj" Justint. Remélem így folytatja és a következő albumai is első helyen lesznek a toplistámon.

Album megjelenés: 2015
Kedvenc dalom: Love yourself
Youtube link: kattints ide
Spotify link: kattints ide


Ezek lettek volna a kedvenc albumjaim mostanában. Szerintem sokatoknak van köztük olyan, akit ti is szerettek. Véleményem szerint nagy meglepetést nem okoztam. Ha valamelyiket nem ismertétek volna, akkor érdemes belehallgatni, biztosan meg fogjátok szeretni.

Zenékben gazdag napot!:)
    XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. február 1.) 

You Might Also Like

0 megjegyzés