Emlékeztek még?! 2009-2012


Sziasztok!




Nem olyan rég, amikor kiraktam a Justin Bieber top10-es zeneajánlóm, láttam a régi zenéket amiket szerettem és hallgattam. Úgy gondoltam egy tök jó bejegyzés lenne belőle valamikor. Ennek az ideje pedig most jött el. Szóval ma megmutatok nektek egy pár régebbi zenét, amiket nagyon nagyon imádtam. 


A dalokat nagyjából időrend szerint fogom felsorolni. Ha a hónap nem, de az év biztosan stimmelni fog. 


#1
Lady Gaga - Poker Face
Az első dal, Lady Gaga 2009-es berobbanó dala volt. Ha szabad ilyet mondani, itt még normális volt. A dalai ettől függetlenül nagyon jók még most is, csak a Poker Face-t jobban szerettem. Szerintem kezdésnek egy nagyon jó kis zene ez, mert eléggé sokan ismerték, és sokan szerették meg vele Gagát. Emlékszem, hogy milyen sokáig volt ez a csengőhangom, és soha nem akartam felvenni a telefont.

#2
Katy Perry - California Gurls
Az első dal amit megismertem Katy Perrytől. Nagyon szerettem, és most így hogy visszahallgatom rájövök, hogy nem hiába volt. Valamint arra is, hogy milyen sokat változott Katy stílusa ezóta az idő óta. De természetesen jó irányba, mert a mostani dalait is imádom. Ezzel a dallal egyébként 6 évet ugrunk vissza, mivel a megjelenése 2010-ben volt.

#3
Shakira - Waka Waka
Maradunk a 2010-es évnél. Ha az előző kettő dalt nem ismerted volna, akkor ezt biztosan ismered. Kb minden ember ismeri. És amikor azt mondom, minden ember, akkor komolyan is gondolom. A 2010-es foci VB dala nagyon sokáig szólt a rádióban, a táncot is szerintem mindenki ismeri.

#4
Don Omar - Danza Kuduro 
2010 legnagyobb spanyol dala. Nem igazán tudom mondjuk volt e másik spanyol sláger. Persze Enrique Iglesias-on kívül. Nagyon sokan szerették ezt a dalt, és nem csak az akkori tizenévesek, hanem idősebbek is. Nem is csoda, minden benne van ami kell. Ritmusos, pörgős, táncolós, ami mondjuk egy spanyol daltól nem meglepő. Énekelni max csak a DANZA KUDURO-t tudtuk, mert a többit nem nagyon értettük ki, valamint kicsit gyors volt, de így is tökéletes.


#5
Jennifer Lopez - On the floor
Egy évet ugrunk előre. 2011 egyik legnagyobb slágere JLo és Pitbull közös dala volt. Jennifert már mindenki régóta ismerte és tudta mennyire jó, Pitbull azonban csak egy 2-3 évvel előtte futott be úgy igazán. Együtt pedig egy nagyon jó, táncolós, bulizós dalt hoztak össze.


#6
Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego
Két dallal ezelőtt 2010 spanyol dalát mutattam be, most pedig jöjjön 2011 spanyol dala. "Noszá, noszá" de sokan énekeltük együtt. Én még mindig nem értem a szövegét, csak halandzsázok össze-vissza, de visszaadja az 5 évvel ezelőtti élményt, az biztos. Egyébként egy nagyon jó "magyar vonatkozásos" paródiát készítettek belőle. Majd azt is nézzétek meg.


#7
PSY - Gangnam style
Pacitánc? Rémlik? Hát hogyne rémlene. Ha azt gondoltad ezt a zenét kihagyom, akkor tévedtél. Van olyan aki tudja a szöveget? Szerintem nem sokan, azonban 4 évvel ezelőtt mindenki erre ugrált. És ha belegondoltok, olyan mintha most lett volna, pedig nem is így van.

#8
Nicki Minaj - Starships
Hát nem tudom volt e olyan ember aki ezt ne ismerte volna. Persze biztosan volt olyan aki ezt nem szerette. A 2012-es nyárnak ez volt az egyik legmeghatározóbb dala, és szerintem rajtam kívül még egy jó pár 14-15 éves lánynak.

#9
Carly Rae Jepsen - Call me maybe
2012 másik meghatározó nyári dala a Call me maybe volt. Hihetetlen nagy berobbanás volt Carly részéről, azóta befutott és nagyon jó dalokat készít, azonban én még mindig úgy gondolom, hogy ez volt a legjobb dala. Sokan nem szerették, de többen voltak akik Carly-val együtt álmodoztak arról, hogy majd valaki....felhívja.

#10
Rihanna - Diamonds
Utolsónak pedig egy lassú dal. Rihannáról mindig is tudni lehetett, hogy nagyon jó énekesnő, és hihetetlen jó dalai vannak. A Diamonds azonban számomra különösen kiemelkedik. Annyira imádtam régen is, és még most is a kedvenc dalom Rihannától. Egyébként mai napig rengeteg olyan felsőt árulnak, amire a "Shine bright like a diamond" felirat van írva.


Ezek lettek volna a mai bejegyzés "visszaemlékezős" dalai. Szerintem nagy részét ti is ismeritek, vagyis nagyon remélem, mert a célom az volt a bejegyzéssel, hogy olyan dalokat hozzak amiket ismertetek és szerettetek pár évvel ezelőtt. A bejegyzés megírása számomra nagyon nagy élmény volt. Jó volt újra meghallgatni, és átélni a dalok adta élményt. A közeljövőben még biztosan láthattok ilyen bejegyzést.

Zenékben gazdag napot!:)
        XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. február 15.) 

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés