Teen Choice Awards 2016 - Zenei kategória győztesek

Sziasztok!




Ma a Teen Choice Awards díjazottjainak listáját hozom el nektek. Összesen 22 kategóriában jutalmazták meg az előadókat. Ha kíváncsi vagy kik voltak a jelöltek, és kik vitték haza a szörfdeszkát, olvassatok tovább. 



1) Legjobb férfi előadó

A jelöltek:

  • Charlie Puth
  • Drake
  • Justin Bieber
  • Nick Jonas
  • Shawn Mendes
  • Zayn Malik
Akinek szurkoltam: Justin, Nick , Shawn
A győztes: Justin Bieber


2) Legjobb női előadó

A jelöltek:
  • Ariana Grande
  • Beyonce
  • Demi Lovato
  • Rihanna
  • Selena Gomez
  • Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: Selena Gomez


3) Legjobb együttes

A jelöltek:
  • 5 Seconds Of Summer
  • DMCE
  • Fall Out Boy
  • Fifth Harmony
  • One Direction
  • The Chainsmokers
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: One Direction


4) Legjobb R&B/Hip-hop előadó

A jelöltek:
  • Beyonce
  • Drake
  • Iggy Azalea
  • Jason Derulo
  • Nicki Minaj
  • The Weeknd
Akinek szurkoltam: Beyonce, Jason Derulo, The Weeknd
A győztes: Beyonce


5) Legjobb country előadó

A jelöltek:
  • Blake Shelton
  • Carrie Underwood
  • Hunter Hayes
  • Kelsea Ballerini
  • Luke Bryan
  • Sam Hunt
Akinek szurkoltam: Senki
A győztes: Carrie Underwood


6) Legjobb dal, női előadótól

A jelöltek:
  • Adele - Hello
  • Ariana Grande - Dangerous Woman
  • Demi Lovato - Confident
  • Meghan Trainor - No
  • Selena Gomez - Hands To Myself
  • Taylor Swift - New Romantics
Akinek szurkoltam: Kedvenc dalok, szóval mindenkinek
A győztes: Ariana Grande - Dangerous Woman


7) Legjobb dal, férfi előadótól

A jelöltek:
  • Charlie Puth - One Call Away
  • Flo Rida - My House
  • Justin Bieber - Sorry
  • Nick Jonas - Close
  • Troye Sivan - Youth
  • Zayn Malik - Pillowtalk
Akinek szurkoltam: Troye Sivan kivételével mindenki
A győztes: Justin Bieber - Sorry


8) Legjobb dal, együttestől

A jelöltek:
  • 5 Second Of Summer - She's Kinda Hot
  • DNCE - Cake By The Ocean
  • Fifth Harmony- Work From Home
  • One Direction - Home
  • The Vamps - Wake Up
  • Twenty One Pilots - Stressed Out
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: One Direction - Home


9) Legjobb country dal

A jelöltek:
  • Kelsea Ballerini - Peter Pan
  • Florida Georgia Line - H.O.L.Y
  • Sam Hunt - Make You Miss Me
  • Brad Paisley ft Demi Lovato - Without a Fight
  • Blake Shelton ft Gwen Stefani - Go Ahead and Break My Heart
  • Carrie Underwood - Church Bells
Akinek szurkoltam: Senki
A győztes: Brad Paisley ft Demi Lovato - Without a Fight


10) Legjobb R&B / Hip-hop dal

A jelöltek:
  • Iggy Azalea - Team
  • Desiigner - Panda
  • Drake - One Dance
  • Empire cast - Chasing The Sky
  • Rihanna - Work
  • Zendaya - Something New
Akinek szurkoltam: Desiigner 
A győztes: Drake - One Dance


11) Legjobb rock dal

A jelöltek:
  • Empire Of The Sun - Walking On A Dream
  • Fitz and the Tantrums - HandClap
  • 5 Seconds of Summer - Jet Black Heart
  • Elle King - America's Sweetheart
  • OneRepublic - Wherever I Go
  • Twenty One Pilots - Stressed Out
Akinek szurkoltam: 5SOS, OneRepublic, Twenty One Pilots
A győztes: 5 Seconds of Summer - Jet Black Heart


12) Legjobb szerelmes dal

A jelöltek:
  • 5 Seconds Of Summer - Vapor
  • Selena Gomez - Hands To Myself
  • Ariana Grande - Into You 
  • Nick Jonas - Close
  • Little Mix - Secret Love Song
  • One Direction - Perfect
Akinek szurkoltam: Mindenki
A győztes: One Direction - Perfect


13) Legjobb feltörő dal

A jelöltek:
  • Justin Bieber - Love Yourself
  • Selena Gomez - Same Old Love
  • Zara Larsson & MNEK - Never Forget You 
  • Demi Lovato - Stone Cold
  • Shawn Mendes & Camilla Cabello - I Know What You Did Last Summer
  • Charlie Puth ft Selena Gomez - We Don't Talk Anymore
Akinek szurkoltam: Zara Larsson dalán kívül, mindenkinek, ezt a dalt sajnos nem ismerem
A győztes: Justin Bieber - Love Yourself


14) Legjobb bulizós dal

A jelöltek:
  • DNCE - Cake By The Ocean
  • Flo Rida - My House
  • Becky G - Break a Sweat
  • Calvin Harris ft Rihanna - This Is What You Came For
  • Sia ft Sean Paul - Cheap Thrills
  • Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling
Akinek szurkoltam: DNCE, Flo Rida, Sia, Justin
A győztes: DNCE - Cake By The Ocean


15) Legjobb dal egy filmből

A jelöltek:
  • Fifth Harmony - I'm In Love With a Monster (Hotel Transylvania 2) 
  • Halsey - Castle ( A Vadász és a Jégkirálynő) 
  • Demi Lovato - I Will Survive (Angry Birds - A film) 
  • Pink - Just Like Fire ( Alice Tükörországban) 
  • Shakira - Try Everything ( Zootropolis) 
  • Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling ( Trollok) 
Akinek szurkoltam: Mivel csak a zenét nézzük Pink és Justin Timberlake 
A győztes: Fifth Harmony - I'm In Love With a Monster


16) Legjobb feltörekvő előadó

A jelöltek:
  • Alessia Cara
  • DNCE
  • Bea Miller
  • Charlie Puth
  • Troye Sivan
  • Zayn
Akinek szurkoltam: Alessia Cara, DNCE, Zayn
A győztes: Zayn


17) Legjobb következő nagy dolog (nem tudom ennek mi lehet a magyarosítása) 

A jelöltek:
  • Ruth B
  • Sofia Carson
  • Grace
  • Hey Violet
  • New District
  • Leroy Sanchez
Akinek szurkoltam: Sajnos senkit nem ismerek
A győztes: Hey Violet


18) Legjobb nyári dal

A jelöltek:
  • DNCE - Cake By The Ocean
  • Fifth Harmony - Work From Home
  • Lukas Graham - 7 Years
  • Calvin Harris ft Rihanna - This Is What You Came For
  • Justin Bieber - Can't Stop The Feeling
  • Zayn - Like I Would
Akinek szurkoltam: Calvin Harris-en kívül mindenki
A győztes: Fifth Harmony - Work From Home


19) Legjobb nyári női előadó

A jelöltek:
  • Selena Gomez
  • Ariana Grande
  • Demi Lovato
  • P!nk 
  • Rihanna
  • Gwen Stefani
Akinek szurkoltam: Gwen Stefani-n kívül, mindenki
A győztes: Selena Gomez


20) Legjobb nyári férfi előadó

A jelöltek:
  • Justin Bieber
  • Drake
  • Nick Jonas 
  • Shawn Mendes
  • Pitbull
  • Zayn
Akinek szurkoltam: Draken kívül mindenki
A győztes: Zayn


21) Legjobb nyári banda

A jelöltek:
  • The Chainsmokers
  • DNCE
  • Fifth Harmony
  • 5 Seconds Of Summer
  • The 1975
  • One Republic
Akinek szurkoltam: A The 1975-ön kívül mindenki, őket sajnos nem ismerem
A győztes 5 Seconds Of Summer (stílusosan) 


22) Legjobb nyári turné

A jelöltek:
  • Justin Bieber - Purpose World Tour
  • 5 Seconds Of Summer - Sounds Live  Feels Live Tour
  • Selena Gomez - Revival Tour
  • Demi Lovato & Nick Jonas - Future Now Tour
  • Shawn Mendes - World Tour
Akinek szurkoltam: Vagyis inkább amelyikre elmennék. Teljesen mindegy hogyan értelmezzük, mindegyiken ott lennék nagyon szívesen. 
A győztes: 5 Seconds Of Summer



Ők lettek volna az idei győztesek. Most nagyon örülök, mert sok kedvencem nyert és ahogy láthattátok szinte csak olyanok voltak jelölve akiket szeretek, szóval most ezért nem tudtam választani :D Mindenkit nagyon imádok és mindenkinek gratulálok innen is. 
Nektek győztek a kedvenceitek? 

Sajnos nem volt időm belinkelni a dalokat még, de a holnapi nap folyamán ez is meg fog történni ;) 

Ha gondoljátok, összehasonlíthatjátok a tavalyi győztesekkel. Arról a bejegyzést ide kattintva megtalálhatod.

Más: Kitettem az oldalsávba egy szavazást, a múltheti bejegyzésekről. Kérlek szavazzatok, hogy melyik volt a kedvencetek, így tudni fogom, melyikből szeretnétek még látni többet. Előre is köszönöm. 

Zenében gazdag napot!:) 
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. augusztus 15.) 


Forrás: teenchoice.com


You Might Also Like

0 megjegyzés