Hétfői zeneajánló: Zayn Malik - Pillowtalk

Sziasztok!




Gondolom már sokan vártátok ezt a bejegyzést. Vagy legalábbis reménykedtetek benne, hogy nem hagyom szó nélkül Zayn első saját dalát. Kicsit megkésve, de végül hoztam erről egy bejegyzést.




Sokat gondolkoztam rajta, hogy írjak e róla. Akárcsak az Ariana Grande - Focus bejegyzésnél. Ennek több oka is volt. Az egyik az amit már elmondtam egy korábbi bejegyzésemben, hogy maradtak ki dalok a kedvencek közül, amit zeneajánlónak akarok írni. A másik pedig az hogy amikor először hallgattam a zenét nagyon nem szerettem. De tényleg. És még most sem vagyok benne teljesen biztos, hogy szeretem-e, vagy csak megszoktam. Nagyon sokat hallgattam rádióban, meg ismerősök is mindig ezt hallgatják ezért már tudom a szöveget. Mostanában azonban, amikor egyedül vagyok akkor is szívesen elindítom. Szóval ezzel a dallal most olyan kettős érzésem van. Lehet hogy azért, mert nem ehhez vagyok Zayn-től szokva (mármint az 1D miatt), vagy mert még mindig nem sikerült megszoknom, hogy egyedül van. De dolgozok az ügyön. A refrént viszont szeretem, az tetszik. Már csak a többit kell orvosolnom. 
Na mindegy, még barátkozunk aztán kiderül mi lesz. De nem akartalak titeket enélkül a zeneajánló nélkül hagyni, mert gondoltam kíváncsiak vagytok a véleményemre, meg úgy alapjában, a legnépszerűbb dalokat akarom nektek hozni. És hát mit ne mondjak, ez nagyon a legnépszerűbb slágerek között van most. Egyébként, ahogy olvastam eléggé megosztó zene. Sokan nagyon imádják, sokaknak nem tetszik és vannak azok, akik közé én is tartozom. Egy dolog azonban biztos. Nagyon sokáig fogjuk hallani a rádiókban, valamint láttam, hogy már egy másik dalát is bemutatta az egyik amerikai műsorban. Szóval szerintem most egy jó pár hónapig Zayn középpontban lesz.

És akkor most egy pár mondat Zaynről.

Zayn Malik egy brit énekes. Először a britt X-factorban láthattuk, ahol 4 másik fiúval együtt egy bandává kovácsolták össze. A One Direction attól a pillanattól kezdve az egyik legnépszerűbb boyband-dé vált, és meghódították az egész világot a dalaikkal és a kinézetükkel. Azonban Zayn 2015 márciusában úgy döntött elhagyja a zenekart és szóló karrierbe kezd. Ennek a karriernek az első dala a Pillowtalk. 

A klippet lassan egy hónapja - január 27.-án -  rakták fel a youtube-ra. Azóta 116 milliós megtekintésnél jár, valamint a Spotify nemzetközi toplistájának 2.helyén áll, mindössze Rihanna - szintén legújabb - dala előzi meg, a Work.


Official videó


Lyrics

Climb on board
We'll go slow and high tempo
Light and dark
Hold me hard and mellow

I'm seeing the pain, seeing the pleasure
Nobody but you, 'body but me, 'body but us
Bodies together
I'd love to hold you close, tonight and always
I'd love to wake up next to you
I'd love to hold you close, tonight and always
I'd love to wake up next to you

So we'll piss off the neighbours
In the place that feels the tears
The place to lose your fears
Yeah, reckless behavior
A place that is so pure, so dirty and raw
Be in the bed all day, bed all day, bed all day
Fucking in, fighting on
It's our paradise and it's our war zone
It's our paradise and it's our war zone

Pillow talk
My enemy, my ally
Prisoners
Then we're free, it's a thriller

I'm seeing the pain, seeing the pleasure
Nobody but you, 'body but me, 'body but us
Bodies together
I'd love to hold you close, tonight and always
I'd love to wake up next to you

So we'll piss off the neighbours
In the place that feels the tears
The place to lose your fears
Yeah, reckless behavior
A place that is so pure, so dirty and raw
Be in the bed all day, bed all day, bed all day
Fucking in, fighting on
It's our paradise and it's our war zone
It's our paradise and it's our war zone

Paradise, paradise, paradise, paradise
War zone, war zone, war zone, war zone
Paradise, paradise, paradise, paradise
War zone, war zone, war zone, war zone

So we'll piss off the neighbours
In the place that feels the tears
The place to lose your fears
Yeah, reckless behavior
A place that is so pure, so dirty and raw
Be in the bed all day, bed all day, bed all day
Fucking in, fighting on
It's our paradise and it's our war zone
It's our paradise and it's our war zone


Magyar dalszöveget ezen a linken találtok: katt
Remélem a mai zeneajánló is tetszett nektek, és hogy nem baj, hogy egy kicsit megkésve hoztam. 

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. február 25.) 

Forrás: youtube.com, azlyrics.com

You Might Also Like

0 megjegyzés