Top5: Kedvenc dalaim a Mind of mine albumról

Sziasztok!


Lassan egy hónapja, hogy megjelent Zayn első albumja Mind Of Mine címmel. A mai bejegyzésben erről az albumról az 5 kedvencemet fogom veletek megosztani, szóval ha kíváncsiak vagytok mik ezek, olvassatok tovább.





Annak ellenére, hogy eleinte azt hittem egyetlen egy dal sem lesz az albumról, amit szívesen hallgatnék kellemeset csalódtam. Nagyon jó zenéket sikerült összehoznia Zayn-nek. Legalábbis a többsége nagyon tetszik. Bővebben az öt kedvencem:


#1 
Like I Would
Meglepő? Nem hiszem. Nem tagadom, ez a zene a legnagyobb kedvencem az egész albumról. Ahogy már a zeneajánlóban is mondtam, egyszerűen mindent szeretek ebben a dalban. Szerintem nem lehet nem szeretni. Tipikus "Zayn-es" dal, amit persze így nehéz megállapítani milyen, hiszen még csak egy éve szólózik, de mégis. Véleményem szerint ez a dal mutatja ki azt, hogy ki is ő valójában.
Ha a zeneajánlóra kíváncsiak vagytok ide kattintva már olvashatjátok is.

#2
Befour
A Like I Would után a másik nagy kedvencem a Befour. Már az első meghallgatáskor tudtam, hogy erről valamilyen formában írnom kell a blogon. Nem hagyhatom szó nélkül ezt a csodás dalt. Kicsit furcsa, mármint első hallásra teljesen olyan érzésem volt mintha nem is Zayn lenne. Utána egyre jobban megszoktam, hogy de igen, ez ő. A dalt pedig nem kellet megszoknom, megszeretnem hiszen első hallgatásra beleszerettem.


#3
She
Eleinte nem tudtam, hogy szeretem e a dalt. Azt éreztem, hogy jó de azt nem tudtam, hogy meg tudom e majd szeretni egyszer. Mostmár kijelenthetem, hogy nagyon megszerettem. Egyébként érdekes, hogy számomra mind a három -sőt majd a következő kettő is- teljesen eltér egymástól. Az emberek általában azt szokják meg egy előadótól, hogy mindig ugyanolyan zenéket produkál. Na ez Zaynnél pont nem így van. Szerencsére.

#4
Do Something Good
Ha a többi nem annyira, akkor ez a dal biztosan kilóg a sorból. Hát mi ez kérem szépen? Ez a kérdés természetesen jó értelemben merül fel. Nekem olyan reggae hangzású. Persze lehet, hogy teljesen mellé lőttem és nem az. Mégis ez a ritmus úgy beleég az ember fülébe. Olyan tipikus lazulós dal. 
(Oké, be kell vallanom valamit. Most néztem utána és rájöttem, hogy ez a dal nincs is rajta az albumon, de pszt) 

#5
Pillowtalk
És elérkeztünk a Pillowtalkhoz. A zeneajánlóban leírtam, hogy annyira nem tetszett eleinte. Mostmár sikerült vele megbarátkoznom, olyannyira, hogy ebbe a kedvences bejegyzésbe is be tudtam rakni, Igaz, hogy az említett öt közül ez áll a legutolsó helyen, de a lényeg, hogy végül jól sült el minden és megszerettem a dalt. 
Ha kíváncsi vagy a zeneajánlóra, ide kattintva elolvashatod.

#+1
Fool For You 
Na jó, mivel a Do Something Good nincs is rajta az albumon kaptok +1 zenét. Hát, nem is tudom mit mondhatnék róla. Lassú dal. Eléggé lassú, a szövege eléggé (nagyon) jó. Szeretem a lassú dalokat? Nem igazán. Ezt imádom e? Határozottan. Szerintem ezzel mindent elárultam, ha nem, akkor hallgasd meg te is és kb ugyanezeket tudod elmondani.


Ezek lettek volna a kedvenc dalaim az albumról. Igazság szerint mindegyik megérdemelt volna külön-külön egy zeneajánlót, de nem akartalak untatni titeket azzal, hogy folyamatosan Zayntől hozok nektek dalokat. Valamint vannak más újdonságok is, amiket meg kell osztanom veletek hétfőnként. Úgy gondolom ez volt a legjobb módja ennek. És szívesen csinálok még más albumokból is ilyen bejegyzést ha gondoljátok és tetszett nektek. 


Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. április 25.) 



Forrás: youtube.com        

You Might Also Like

0 megjegyzés