Júniusi kedvencek

Sziasztok!





Ma a júniusi kedvenc dalaimat fogom nektek bemutatni, a már megszokott módon. Bevallom őszintén, hogy elgondolkoztam rajta, hogy megírjam e a bejegyzést, vagy ebben a hónapban kihagyjam. Ha kíváncsi vagy miért, olvass tovább.


Na jó, nem kell megijedni, semmi komolyról nincs szó. Csupán csak arról, hogy júniusban 2 olyan bejegyzést is közzé tettem (az első, a második) ami a nyári dalokról szól. Na most nyáron mi mást hallgatok, ha nem azokat?! Ezért nem akartam nagyon ismételni magam. Azokat a zenéket amiket pedig nem raktam bele a listákba, zeneajánló keretén belül megmutattam. Így maradt kb 4 zene, amiről emlékeim szerint még nem volt szó. De mivel már lassan egy éve (jesszus) hogy minden hónapban bemutatom a kedvenceim, úgy döntöttem mégis megírom a bejegyzést. Belerakom a zeneajánlós kedvenceket is, a nyáriakat viszont nem. Ezen felül pedig -ahogy fentebb írtam - 4 olyan lesz amiről még nem beszéltem.

#1
5 Seconds Of Summer - Jet Black Heart
A legutóbbi bejegyzésemben (ha nem láttad katt) már említettem, hogy az elmúlt pár hétben nagyon rákattantam a 5SOS-re. Gondoltam nem hagyhatok ki egy dalt a kedvenceim közül. Legszívesebben az összeset beleraknám, de annak inkább egy külön posztot szentelek majd valamikor ha van rá igény. A Jet Black Heart volt a második dal amit hallottam a fiúbandától, előtte is tudtam, hogy szeretni fogom őket, de ez a dal mindent vitt. Magasan az első helyen áll, a kedvencek listámon. 

#2
Sean Paul - Make My Love Go
Április környékén jelent meg Sean Paul legújabb dala. Akkor csinálni is akartam róla egy zeneajánlót, de annyi új dal jött ki abban az időben, hogy sajnos - több társához hasonlóan - elmaradt. Érthetetlen módon nem raktam bele semmi kedvenc bejegyzésbe, annak ellenére hogy nagyon sokat hallgattam. Az mondjuk igaz, hogy júniusban többször indítottam el mint előtte. Szóval most itt van a kedvencek között.

#3
Ariana Grande - Into You 
Számtalan alkalommal elmondtam már, hogy valamilyen oknál fogva tetszenek Ariana Grande dalai.. Nem mintha ez olyan rossz dolog lenne, csak saját magam is meglepődök rajta. Azt hiszem azt bátran kijelenthetem, hogy ezzel a dallal nem előzte meg a Dangerous Woman-t, de mégis a legjobb zenéi között van. 

#4
Dua Lipa - Hotter Than Hell
Ez a dal is, egy unalmas keresgélés eredménye. Első hallgatásra nem voltam benne biztos, hogy szeretem ezt a dalt. De annyira beékelődött a fülembe, hogy végül rájöttem, hogy ez egy nagyon jó zene, és hogy ez nekem miért nem tetszett elsőre. Az énekesnőről egyébként még ez előtt nem hallottam, de nagyon tetszik a hangja. Annyira mély és karcos és annyira illik az egész dalhoz. Nyári kedvenc jelölt.

#5

Dj Earworm - Summermash'16
Most pedig, hogy letudtam az újabb dalokat, jöhetnek az ismétlések. Teljesen egyértelmű volt, hogy berakom a listámba, a múlt héten közzétett zeneajánló dalát. Egyszerűen fantasztikus. Majdnem minden dal benne van, aminek kell. (Raknék hozzá még egy párat, de ez csak saját vélemény). De nem gond, így is tökéletesen hozta ismét a formáját a DJ.
A zenéről készült bejegyzést ide kattintva megnézheted.

#6

WellHello - A város szemei
Május végén írtam a bejegyzést a Wellhello legújabb (azóta már nem a legújabb) daláról, amit nagyon megszerettem és akkor úgy jellemeztem, hogy a Welllhello adott nyári slágere a Rakpart, az Emlékszem Sopronban és az Apu vedd meg után. Szenzációs dal. És nem csak nekem tetszik, hanem nagyon sok mindenkinek, hiszen akárhányszor rádiót hallgatok, legalább egyszer felcsendül az ismert ritmus. Ezen kívül pedig nektek is nagyon tetszett, mert benne van a 10 legnépszerűbb bejegyzésben.
A zenéről készült bejegyzést ide kattintva megnézheted,

#7

Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling
Június elején tettem közzé a bejegyzést a dalról. Már ott is elmondtam, mennyire örülök neki, hogy Justin visszatért. Méghozzá egy ilyen gigamega ütős zenével. Nem lehet nem szeretni. Vagy van olyan? Vallja be ha meri!
A bejegyzést ide kattintva megnézheted.

#8

Nick Jonas - Under You 
Nagy meglepetésként érte a rajongókat a június elején megjelenő legújabb Nick Jonas dal. A vélemények nagy részben egyeznek. Mégpedig arról, hogy ez a dal milyen jó. Amikor a bejegyzést írtam, még nekem is új volt a dal és csak első benyomásokat tudtam írni. Mostanra viszont megerősíthetem az ott leírtakat, és azt, hogy egy nagyon jó dal került ki ismét Nick Jonas kezei közül. A klipp még mindig nagyon szenvedélyes, mondjuk ez az ami engem a legkevésbé érint, hiszen ahogy már elmondtam párszor, nem igazán szoktam a klippet - max csak egyszer - megnézni.
A bejegyzés ide kattintva megtekinthető.

#9

One Republic - Wherever I go
A legvégére hagytam a One Republic legújabb dalát. A tavalyi év őszén hagyták abba a Native lemezük után elnevezett turnéjukat, amely során júniusban a mi hazánkat is meglátogatták. Most pedig már itt tartanak, és a rajongóknak egy újabb fantasztikus dalt hoztak. Hozza az együttes a szokásos színvonalat, a One Republic hangzást és a műfajt. Nagyon szeretem.
A bejegyzést itt megtalálod. 



Ezek lettek volna a fő kedvenceim tehát júniusban. A rengeteg nyári dal mellett. Remélem nem volt untató, annak ellenére, hogy a legtöbbről már beszéltem. Próbáltam mindenhová egy kis pluszt írni. 


Most pedig, ismét a bejegyzés témájától elkanyarodva, szeretnék szólni, hogy a héten bizonyos alkalmakkor a blog nem lesz elérhető. Kénytelen vagyok leváltani a blog kinézetét, mert valamilyen oknál fogva, nem úgy működik mostanában ahogy én szeretném. Nem rakja ki a hamarosan megjelenő bejegyzéseket, a látogató számlálót stb. Ezért úgy döntöttem, hogy egy pár hónapig lecserélem, hátha utána megjavul. Nagyon szeretem ezt a kinézetet úgyhogy megpróbálom minél hamarabb visszaállítani. Addig pedig az első kinézethet hasonlóan fog megjelenni a blog, viszont új háttérrel és új fejléccel. Megteszem ami tőlem telik, de tudjátok, hogy nem vagyok nagy mestere a design készítésnek, stb. Tehát, ha a héten nem érnétek el néhányszor a blogot, akkor annak ez az oka. Gondoltam szólok, nehogy valaki azt higgye, hogy bezárom a blogot, mert nem. Amúgy is, még szülinapoznunk kell augusztus elején. 


Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. július 11.) 



Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés