Fonogram 2016 - A győztesek

Sziasztok!


Ma ismét egy díjátadó eredményeit hoztam el nektek, azonban ez most más mint a többi, hiszen magyar díjátadóról van szó, méghozzá a Fonogram díjról.



A díjat 2012 óta osztják ki. Összesen 18 kategória van, és ezen belül megtalálhatóak külföldi és hazai jelöltek is egyaránt.  Bevallom, egy kicsit féltem megírni ezt a bejegyzést, mivel azt hittem, hogy az "Akinek szurkoltam" részhez, nem tudok mit írni, de végül a kevésbé népszerű kategóriákat leszámítva csak 2 helynél kellett kihagynom. Ami egy egészen jó arány. De nem beszélek tovább, íme a győztesek.


Az év hazai klasszikus pop-rock albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Fehérvári Gábor Alfréd
A győztes: Turbo - Lullabier For Awakening

Az év külföldi klasszikus pop-rock albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Bon Jovi
A győztes :Adele - 25

Az év hazai modern pop-rock albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Fish!, Punnany Massif, WellHello
A győztes: WellHello - Elnöki ügy / Gyere és táncolj / Késő már / Emlékszem, Sopronban

Az év külföldi modern pop-rock albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: FOB, Imagine Dragons
A győztes: Ellie Goulding - Delirium

Az év hazai alternatív vagy indie-rock albuma

A jelöltek: 
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Vad Fruttik - Tudom milyen

Az év külföldi alternatív vagy indie - rock albuma

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Coldplay, Hozier
A győztes: Tame Impala - Currents

Az év hazai elektronikus zenei albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: New Level Empire
A győztes: Brains - Stand Firm / Balance

Az év külföldi elektronikus zenei albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Avicii, Axwell^Ingrosso, Kygo
A győztes: Kygo - Firestone

Az év hazai rap vagy hip-hop albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Hősök
A győztes: Denzi - A nép hangja / Csoda / Elegem van / Holnapután / Sehogysejó

Az év külföldi rap vagy hip-hop albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: The Weeknd
A győztes: The Weeknd - Beauty Behind The Madness

Az év hazai hard rock vagy metal albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Ozone Mama - Sonic Glory

Az év külföldi hard rock vagy metal albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Iron Maiden - The Book Of Souls

Az év hazai hagyományos slágerzenei albuma vagy hangfelvétele

A jelölek:
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Kis Grófo - Bulibáró

Az év hazai kortárs szórakoztatózenei albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -
A győztes: SZŰCS GABI - Tűsarkú lépteim

Az év hazai gyermek albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Gubás Gabi - Bergengóciából jöttünk

Az év hazai jazz albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Balázs Elemér Group - Balázs Elemér Group 15 / Örök szerelem

Az év hazai világ- vagy népzenei albuma vagy hangfelvétele

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Firkin - Finder In The Pie

Az év felfedezettje

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Fehérvári Gábor Alfréd
A győztes: Margaret Island - Egyszer volt


Ők lettek volna az idei Fonogram díj győztesei. Mindenkinek nagyon gratulálok. Azt azonban sajnálom, hogy - ahogy láthattátok is - azok az előadók, akiknek én szurkoltam eléggé ritkán nyertek. De nem gond. Majd legközelebb. Remélem azért a ti kedvenceitek is nyertek valami díjat. 
A dalok mint mindig, most is be vannak linkelve. Ahol egy előadónál több zene is megemlítésre került, ott mindegyiket külön-külön belinkeltem, szóval kattintsatok arra, amelyiket meg szeretnétek hallgatni. Valamint voltak olyan dalok/albumok (főleg magyar), ahol nem találtam meg azt, amit kellett volna, így ott csak valami hasonlót linkeltem. Remélem ez nem okoz problémát.

Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. június 20.) 


Forrás: fonogram.hu

You Might Also Like

0 megjegyzés