Hétfői zeneajánló: Clean Bandit ft Louisa Johnson - Tears

Sziasztok!



A mai bejegyzésben egy általam nagyon nagyon szeretett Clean Bandit dalt hoztam el nektek, szóval ha kíváncsiak vagytok, akkor olvassatok tovább.





Komolyan mondom, jobban vártam ezt a bejegyzést, mint a karácsonyt. Bár szerintem rajtam kívül már mindenki ismeri ezt a dalt hónapok óta, úgy gondoltam mégis megosztom veletek, hátha vannak olyanok akik velem egy cipőben járnak. 
Jó, maga a zene nem volt nekem idegen. Még pár hónappal ezelőtt hallottam 1-2 alkalommal, már akkor is tetszett, de valahogy nem nagyon kerestem utána, meg úgy voltam vele, hogy a hang alapján biztosan valami régebbi zene, amit szerettem csak már elfelejtettem. Igen ám, azonban ha nem hallom meg a minap a rádióban és hallom, hogy ez Clean Bandit akkor soha nem születne meg ez a bejegyzés. De szerencsére megtudtam, hogy kik az előadók és hogy nem is annyira régi a zene. Bevallom, hogy engem már a Clean Bandit névvel kilóra meglehet venni, mert már a Rather Be óta azt várom, hogy újra halljak róluk valamit, és végre itt van. Az elmúlt napokban csak ezt a zenét hallgattam, meg egy másikat is, de az majd a novemberi kedvences bejegyzésemben kiderül, melyik az :D
Hogy mit is szeretek ebben a dalban ennyire? Hát, hallgassátok meg és megtudjátok. De talán a legjobban, az erőt amit számomra sugároz. Louisa Johnson hangjáról pedig már nem is beszélve. Kedvenc részem már a legelején kb 0.36-nál kezdődik. 

"Fills me with doubtAnd I'm shouting your name out loud
Why do you wanna put me through the pain?
I get the feeling I'll never escape
I can't hide away from the shame of you"


Képtalálat a következőre: „clean bandit”


A Clean Bandit egy 2008-ban alapított angol zenei együttes. Tagjai Grace Chatto, Jack Patterson Milan Neil Armin-Smith és Luke Patterson. A legnépszerűbb Rather Be című dalukon kívül még ismerős lehet a Mozart's House, vagy a Stronger című daluk. 

Képtalálat a következőre: „louisa johnson”


Louisa Johnson egy 18 éves angol énekesnő. Ő nyerte meg a legutóbbi britt X-Faktort, mivel még egy nagyon új tehetség ezért értelemszerűen dalai még nem jelentek meg, de úgy gondolom, ezzel a Clean Bandit-tel készített dallal nagyon be fog robbanni a köztudatba. 




A Tears egy kicsit régebben, július 7.-én került fel a Youtube-ra, azóta majdnem 80milliós megtekintésnél jár. Spotify nemzetközi toplistán nem található meg, de bármiben le merem fogadni, hogy a nyáron elfoglalta ott a neki megfelelő helyett, ha viszont mégsem akkor meg kérdezem én, miért nem? 


Official Video

Spotify 


Dalszöveg

I tried hard to make you want me
But we're not supposed to be

And the truth will always haunt me
Even though it set me free
And my tears flow like the ocean
As they floated in the breeze
They were falling in slow motion
And they brought me to my knees

You're haunting me, taunting me all in my brain
Turn off the light and now all that remains
Fills me with doubt
And I'm shouting your name out loud
Why do you wanna put me through the pain?
I get the feeling I'll never escape
I can't hide away from the shame of you

Tears on the ground, tears on my pillow
You won't bring me down
And I'll get over you
These tears will get me through
And I'll get over you

I'll get over you
I'll get over you
I'll get over you
I'll get over you

When did you lose your emotion?
When did you become so cruel?
And if you want to cut me open
Says a thousand words 'bout you
And in time I know you'll leave me
Like a distant memory
I know love can be so easy
If I start by loving me, oh

You're haunting me, taunting me all in my brain
Turn off the light and now all that remains
Fills me with doubt
And I'm shouting your name out loud
Why do you wanna put me through the pain?
I get the feeling I'll never escape
I can't hide away from the shame of you

Tears on the ground, tears on my pillow
You won't bring me down
And I'll get over you

I'll get over you
I'll get over you
I'll get over you

Tears on the ground, rain at my window
The pain washes out
And I'll get over you
These tears will get me through
And I'll get over you

I'll get over you
I'll get over you
I'll get over you
I don't need you to call me tonight
I'll get over you
I don't need you to see if I'm alright
I'll get over you
You left me, so leave me, I'm fine
I'll be here getting on with my life

Tears on the ground, tears on my pillow
You won't bring me down
I'll get over you
Rain in the window, the pain washes out
I'll get over you

Tears on the ground, rain at my window
The pain washes out
And I'll get over you
Oh, yeah, I'll get over you

I'll get over...
I'll get over you


A dalszöveget magyarul ide kattintva meg tudjátok nézni. 


5 dolog amit talán nem tudtál a Clean Banditről és Louisa Johnson-ról.
  1. A Clean Bandit eredetileg csak egy átlagos vonósnégyesnek indult
  2. A banda egy baráti (és családi) csapatból jött létre.
  3. A név, egy orosz kifejezésből származik.
  4. Louisa nem a munkájának tartja az éneklést, hiszen még egyetemre jár
  5. Simon Cowell (volt mentora) szerint, ő volt az eddigi X-faktorok legjobb női hangja (és nem is tévedett) 


Remélem sikerült veletek megszerettetnem ezt a dalt és remélem hogy ti is annyira szeretitek a Clean Bandit-et mint én :D 


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. november 24.) 


Forrás: wikipedia.en, azlyrics.com, youtube.com. 


Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés