American Music Award 2016 - A győztesek

Sziasztok!

Képtalálat a következőre: „american music award 2016 logo”

Vasárnap került megrendezésre az idei American Music Award, ennek értelmében a mai bejegyzésben a szokott módon elhoztam nektek azokat, akik díjjal tértek haza. Ha kíváncsi vagy, hogy a kedvenced nyert e, akkor olvass tovább. 




Az év előadója

A jelöltek:

  • Adele
  • Beyoncé
  • Justin Bieber
  • Drake
  • Selena Gomez 
  • Ariana Grande
  • Rihanna
  • Twenty One Pilots
  • Carrie Underwood
  • The Weeknd

A győztes: Ariana Grande
Akinek szurkoltam: Justin Bieber, Selena, Ariana, Twenty One Pilots


Az év új előadója

A jelöltek:
  • Alessia Cara
  • The Chainsmokers
  • DNCE
  • Shawn Mendes
  • Zayn

A győztes: Zayn
Akinek szurkoltam: mindenki


Az év együttműködése

A jelöltek:
A győztes: Fifth Harmony ft Ry Dolla $ign
Akinek szurkoltam: Fifth Harmony, The Chainsmokers


Az év turnéja

A jelöltek:
  • Beyoncé
  • Madonna
  • Bruce Springsteen & the E Street Band

A győztes: Beyoncé
Akinek szurkoltam: -


Az év videóklippje

A jelöltek:
A győztes: Justin Bieber
Akinek szurkoltam: Justin Bieber


Az év pop/rock énekese

A jelöltek:
  • Justin Bieber
  • Drake
  • The Weeknd

A győztes: Justin Bieber
Akinek szurkoltam: Justin Bieber


Az év pop/rock énekesnője

A jelöltek:
  • Adele
  • Selena Gomez 
  • Rihanna

A győztes: Selena Gomez
Akinek szurkoltam: Selena Gomez


Az év pop/rock duója/együttese

A jelöltek:
  • The Chainsmokers
  • DNCE
  • Twenty One Pilots

A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Mindenki


Az év pop/rock albuma

A jelöltek:
  • Adele - 25
  • Justin Bieber - Purpose
  • Drake - Views

A győztes: Justin Bieber
Akinek szurkoltam: Justin Bieber


Az év pop/rock dala

A jelölek:
Akinek szurkoltam: Adele, Justin Bieber


Az év country énekese

A jelöltek:
  • Luke Bryan
  • Thomas Rhett
  • Blake Shelton

A győztes: Blake Shelton
Akinek szurkoltam: -


Az év country énekesnője

A jelöltek:
  • Kelsea Ballerini
  • Cam
  • Carrie Underwood

A győztes: Carrie Underwood
Akinek szurkoltam: -


Az év country duoja/együttese

A jelöltek:
  • Florida Georgia Line
  • Old Dominion
  • Zac Brown Band

A győztes: Florida Georgia Line
Akinek szurkoltam: -


Az év country albuma

A jelöltek:
  • Luke Bryan  - Kill The Lights
  • Chris Stapleton - Traveller
  • Carrie Underwood - Storyteller

A győztes: Carrie Underwood
Akinek szurkoltam: -


Az év country dala

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -


Az év rap/hiphop előadója

A jelöltek:
  • Drake
  • Fetty Wap
  • Future

A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: -


Az év rap/hiphop albuma

A jelöltek:
  • Drake - Views
  • Drake & Future - What A Time To Be Alive
  • Fatty Wap - Fetty Wap

A győztes: Drake 
Akinek szurkoltam: -


Az év rap/hiphop dala

A jelöltek:
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: -


Az év soul/R&B énekese

A jelöltek:
  • Chris Brown
  • Bryson Tiller
  • The Weeknd

A győztes: Chris Brown
Akinek szurkoltam: Chris Brown


Az év soul/R&B énekese

A jelöltek:
  • Beyoncé
  • Janet Jackson
  • Rihanna

A győztes: Rihanna
Akinek szurkoltam: Rihanna


Az év soul/R&B albuma

A jelöltek:
  • Beyoncé - Lemonade
  • Rihanna - Anti
  • Bryson Tiller - T R A P S O U L

Az év soul/R&B dala

A jelöltek:
A győztes: Rihanna ft Drake
Akinek szurkoltam: -


Az év alternativ rock előadója

A jelöltek:
  • Coldplay
  • Twenty One Pilots
  • X Ambassadors
A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Coldplay, Twenty One Pilots


Az év latin előadója

A jelöltek:
  • J Balvin
  • Enrique Iglesias
  • Nicky Jam
A győztes: Enrique Iglesias
Akinek szurkoltam: Enrique Iglesias, Nicky Jam


Az év dance előadója

A jelöltek:
  • The Chainsmokers
  • Calvin Harris
  • Major Lazer

A győztes: The Chainsmokers
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers


Az év filmes albuma

A jelöltek:
  • Purple Rain
  • Star Wars: Az ébredő erő
  • Öngyilkos osztag: Az album
A győztes: Purpl Rain
Akinek szurkoltam: Öngyilkos Osztag

Ők lettek volna az idei AMA győztesei. Én elégedett vagyok az eredménnyel, hiszen a legtöbb helyen azok nyertek, akiknek én szurkoltam. Nektek mi a véleményetek? Kedvenceitek vihettek haza díjat?

Ha kíváncsiak vagytok akkor ide kattintva megnézhetitek a tavalyi győztesek listáját.

Zenékben gazdag napot!:) 
             XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. november 28.) 


Forrás: billboard.com



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés