Top5: Kedvenc énekesnőim

Sziasztok!




Folytatnám a már két héttel ezelőtt megkezdett sorozatomat, akkor a kedvenc énekeseimet mutattam be nektek (ha nem láttad ide kattintva megtekintheted), most pedig a kedvenc énekesnőimet hoztam el. Ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább.





#1
Taylor Swift
Képtalálat a következőre: „taylor swift”
Az első és határozottan legnagyobb kedvenc énekesnőm Taylor Swift. Még nagyon régen, amikor leírtam, mik a kedvenc dalaim tőle (bejegyzés itt) mondtam, hogy mennyire imádom. Eléggé megosztó személyiség, szerintem nincs nagyon középúton senki. Vagy imádja, vagy nem. Én az előbbi táborba tartozom. Szerintem nagyon jó hangja van, és engem őszintén nem érdekel, hogy minden egyes szakításáról ír egy dalt. Ha jól esik neki, akkor írjon, legalább én is ilyen szuper zenékkel gazdagodok.

Kedvenc dalom: New Romantics


#2
Katy Perry
Képtalálat a következőre: „katy perry”
Sajnos Katy-ről nem volt sokszor szó a blogon, de ez azért van, mert mostanában nem igazán hallunk tőle új zenéket. Kivétel az olimpiás, de bevallom, hogy nekem az nem tetszett. Ami eléggé ritka dolog, mivel alapjában minden zenéjét szeretem. Sőt...rongyosra hallgatom, és még utána sem tudom megunni. 

Kedvenc dalom: Roar


#3
Miley Cyrus
Képtalálat a következőre: „miley cyrus”
Miley-ról sem volt szó még annyira a blogon egyedül a Stílusváltozásos bejegyzésben beszéltem róla. Már akkor is elmondtam, hogy annak ellenére, hogy sokan elpártoltak tőle az elmúlt pár évben a drasztikus megváltozása miatt, én még mindig a kedvenc énekesnőim között tartom számon. Szerintem az, hogy így megváltozott annak az eredménye, hogy nagyon fiatalon a képernyőre került, ami biztosan nagy bulinak tűnt akkor, de most felnőtt fejjel már kicsit másabb a dolog. Legalábbis én ezt gondolom. Ez a változás a hangjában nem jelent meg, a dalaiban egy kissé igen. Ennek "köszönhetően" van is egy-kettő, amit nem szívesen hallgatok, de azon kívül bármi jöhet.

Kedvenc dalom: The Climb


#4
Demi Lovato
Kapcsolódó kép
Demi-ről már egy pár bejegyzést írtam, szóval ha mindet elolvastátok, akkor már körvonalazódik bennetek, hogy miért is szeretem annyira. Azok mellett, hogy hihetetlenül jó hangja van, egy nagyon erős és pozitív személyiség. Persze voltak neki is mélypontjai, de talán ezek adtak erőt neki, hogy az legyen ma aki. 

Kedvenc dalom: Heart Attack

#5
Selena Gomez 
Képtalálat a következőre: „selena gomez”
Végül, de nem utolsó sorban pedig itt van Selena Gomez is, aki a legjobban kitűnik az 5 énekesnő közül. Ő egy eléggé nyugodt karakter, rosszakat nem igen hallani róla. A dalai is nagyszerűek, a hangja is gyönyörű. Kell ennél több?

Kedvenc dalom: Még nagyon nagyon régről Naturally




Oké, visszanézve a bejegyzést rá kell jönnöm, hogy nagyon nagyon látszik, hogy mennyire a Disney időszakában nőttem fel. Hiszen az ötből hárommal ott ismerkedtem meg. A szép viszont ebben az, hogy azóta is hallgatom ezeknek az énekesnőknek a dalait. 

Remélem tetszett nektek a bejegyzés. Nektek kik a kedvenc énekesnőitek? 


Zenékben gazdag napot!:) 
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. november 21.) 



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés