Decemberi kedvencek I2016I

Sziasztok!



A mai bejegyzés után teljesen magunk mögött fogjuk hagyni a 2016-os évet, hiszen ebben a posztban a decemberi kedvenceimet fogom nektek bemutatni. Sajnos újdonsággal nem nagyon tudok szolgálni, mert mit is mondjak, a december nem igazán volt az előadók hónapja, így nem ismerkedtem meg olyan sok dallal. Ettől függetlenül, ha kíváncsi vagy olvass tovább!




#1
Train - Shake Up Christmas
Úgy gondoltam, hogy a bejegyzést egy karácsonyi dallal kezdeném. Sőt...ahogy már tudjátok, az egyik kedvenc karácsonyi dallal. Így legalább kilőttük annak a lehetőségét, hogy rengeteg olyan dalt rakjak be, amiben száncsengő és télapó van. Pedig azokból nagyon sokat hallgattam a hónapban. Értelem szerűen. 


#2
Train - Play That Song
A hónapot ezzel a dallal kezdtem (bejegyzés itt). Már 3 hónapja kb Train imádatom van, így nem csoda, hogy első pillanatban beleszerettem ebbe a zenébe is. De a visszajelzések alapján nem csak én, ami nem is csoda, hiszen nem csak egy nagyszerű dalról van szó, de még a rádiók is éjjel nappal játsszák, szóval lehetetlenség kikerülni.


#3
Imagine Dragons - Levitate
Nem okozok szerintem senkinek sem csalódást azzal, hogy bekerült a bejegyzésbe ez a dal. Amint megláttam az Imagine Dragons nevet, beleszerettem a dalba. Még úgy is, hogy nem hallgattam meg. Utána pedig azért amilyen a dal. Szerintem kicsit más, van valami benne ami eltér az átlagtól. Talán pont ezért is imádom. Erről kicsit részletesebben a zeneajánlóban írtam. 


#4
James Arthur - Say You Won't Let Go
Az évösszegzős bejegyzésembe raktam be ezt a dalt, azon kívül nem volt még róla említés a blogon. Ami miatt konkrétan elszégyenlem magam, hiszen nagyon nagyon szeretem. Bár bevallom, nem sok James Arthur dalt hallgatok - nem azért mert nem jók, gyönyörű hangja van, mindössze csak én nem szeretem nagyon a lassú dalokat - de ez valami hihetetlen. Nem lehet nem szeretni. 


#5
Louis Tomlinson & Steve Aoki - Just Hold On
Nagyon örültem, amikor megláttam, hogy az egykori 1D tag (vagyis még mindig tag, csak most szünetel a One Direction) végre kiadta első saját dalát. Hihetetlenül megtetszett az első pillanatban. Tipikus slágerszagú az egész, talán ez is ami megfogott benne. Ha nem láttad az erről a dalról készült bejegyzést, ide kattintva pótolhatod. 


#6
Clean Bandit - Tears
Train imádatom mellett felelevenedett bennem a Clean Bandit imádatom is. Ahogy már a zeneajánlóban is elmondtam, imádtam pár éve a Rather Be-t is, azonban az utóbbi hónapokban/egy évben valahogy megfeletkeztem a csapatról. Azonban most....most mindent bepótolok.


#7
Clean Bandit - Rockabye
A pótlás egyik jele az, hogy ebben a kedvences bejegyzésemben is (az előzőt itt elolvashatod)  megjelenik a második Clean Bandit dal. Valahogy van egy olyan érzésem, hogy nem ez lesz az utolsó bejegyzés, amiben erről a két dalról szó lesz. 



Ezek lettek volna az én kedvenceim az év utolsó hónapjában. Ahogy a bejegyzés elején már elmondtam, sajnos nem tudtam olyan dalt hozni amiről ne lett volna már szó, de majd a január hátha más lesz. Ti miket hallgattatok a legszívesebben decemberben? Természetesen a karácsonyi dalokon kívül.


Zenékben gazdag napot!:) 
               XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. január 9) 



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés