Hétfői zeneajánló: Ed Sheeran - Shape Of You

Sziasztok!



Egy hét kihagyással, de újra itt vagyok, és hozok nektek egy nagyon nagyon nagyszerű zeneajánlót. Ha egy kicsit is figyelemmel követitek mi zajlik a világban, akkor szerintem nem okozok nagy meglepetést azzal, hogy azt mondom; a mai bejegyzésben Ed Sheeran egyik legújabb dalát, a Shape of You-t mutatom be nektek. Ha kíváncsiak vagytok olvassatok tovább.




Azt már említettem nektek egy párszor, hogy nagyon nagyon szeretem Ed Sheeran dalait, de szerintem arról még nem volt szó, hogy mi is a helyzet ezekkel a dalokkal. Érdekes, de első pillanatban soha nem szeretem Ed dalait. Vagyis, megvagyok velük, de mindig úgy gondolom, jó...ezt sem fogom agyon hallgatni. És a vicc az, hogy ez soha nincs így. Mindig kedvencek lesznek a dalai. Persze most sem volt felhőtlen a véleményem a dalról. Bevallom, nem tetszett. Nem tudtam hova rakni. Meghallgattam, oké nem fogom ezt sem agyon hallgatni hozzáállással. Aztán egy csomó videóban hallottam a refrént, és egy idő után arra jöttem rá, hogy jesszus mennyire jó ez a dal. Utána meghallgattam egyben, megint nem tetszett. Nem akarlak ezzel untatni titeket, hiszen a lényeg az, hogy ahogy szokott lenni, pár nap után megszerettem ezt a zenét is. Dehogy még mennyire...Lecseréltem az imádott csengőhangom és ezt állítottam be, valamint az összes értesítő hangnak. Egyébként...ti még csináljátok ezt, hogy a kedvenc dalaitok a telefonotokon a csengőhang, vagy csak én maradtam meg ennél a régi szokásnál? Visszatérve a dalhoz, ritka alkalmak egyike, hogy a refrén a kedvencem. Talán nagyban van köze ehhez annak, hogy sokszor csak a refrént hallottam/hallgattam, és az maradt meg jobban. De az is tény, hogy nagyon jó refrénnel van dolgunk. Ezen kívül még a második verze az, ami nagyon nagyon tetszik. 



Képtalálat a következőre: „ed sheeran”

Ed Sheeran egy 25 éves britt énekes. Eredetileg pop dalai vannak, de valami plusz mindig van bennük, szóval én igazán a pop kategóriába csak félig sorolnám be. A köztudatba igazán 2012-ben robbant be, azóta pedig olyan nagyszerű dalai lettek toplistások, vagy pedig listavezetők, mint a Sing, a Thinking Out Loud, a Photograph és a Don't. 


Időközben rájöttem, hogy még 2015 novemberében írtam egy zeneajánlót Ed egyik daláról, viszont ott nagyon nem tudtam még róla semmit - ahogy ezt a bejegyzésben is írtam -, ennek ellenére, ha szeretnétek azt elolvasni, ide kattintva megtehetitek.


A Shape Of You másfél hete, január 5-én került fel a Youtube-ra, egyelőre még csak dalszöveges videóval, de szerintem készülni fog hozzá videóklipp is. Ebben a 1,5 hétben 45 milliós megtekintést ért el, Spotify Nemzetközi toplistán pedig az első helyen áll. Hát ennyire szeretik az emberek.


Official Lyric Video

Spotify



Dalszöveg

The club isn't the best place to find a lover
So the bar is where I go
Me and my friends at the table doing shots
Drinking fast and then we talk slow
You come over and start up a conversation with just me
And trust me I'll give it a chance now
Take my hand, stop
Put Van The Man on the jukebox
And then we start to dance
And now I'm singing like

Girl, you know I want your love
Your love was handmade for somebody like me
Come on now, follow my lead
I may be crazy, don't mind me
Say, boy, let's not talk too much
Grab on my waist and put that body on me
Come on now, follow my lead
Come, come on now, follow my lead

I'm in love with the shape of you
We push and pull like a magnet do
Although my heart is falling too
I'm in love with your body
And last night you were in my room
And now my bedsheets smell like you
Every day discovering something brand new
I'm in love with your body
Oh I oh I oh I oh I
I'm in love with your body
Oh I oh I oh I oh I
I'm in love with your body
Oh I oh I oh I oh I
I'm in love with your body
Every day discovering something brand new
I'm in love with the shape of you

One week in we let the story begin
We're going out on our first date
You and me are thrifty
So go all you can eat
Fill up your bag and I fill up a plate
We talk for hours and hours about the sweet and the sour
And how your family is doing okay
Leave and get in a taxi, then kiss in the backseat
Tell the driver make the radio play
And I'm singing like

Girl, you know I want your love
Your love was handmade for somebody like me
Come on now, follow my lead
I may be crazy, don't mind me
Say, boy, let's not talk too much
Grab on my waist and put that body on me
Come on now, follow my lead
Come, come on now, follow my lead

I'm in love with the shape of you
We push and pull like a magnet do
Although my heart is falling too
I'm in love with your body
And last night you were in my room
And now my bedsheets smell like you
Every day discovering something brand new
I'm in love with your body
Oh I oh I oh I oh I
I'm in love with your body
Oh I oh I oh I oh I
I'm in love with your body
Oh I oh I oh I oh I
I'm in love with your body
Every day discovering something brand new
I'm in love with the shape of you

Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on

I'm in love with the shape of you
We push and pull like a magnet do
Although my heart is falling too
I'm in love with your body
Last night you were in my room
And now my bedsheets smell like you
Every day discovering something brand new
I'm in love with your body
Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on
I'm in love with your body
Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on
I'm in love with your body
Come on, be my baby, come on
Come on, be my baby, come on
I'm in love with your body
Every day discovering something brand new
I'm in love with the shape of you


A dalszöveget magyarul ide kattintva megtalálod. 


5 dolog amit talán nem tudtál Ed Sheeran-ról:
  1. Az éneklés mellett nagyszerű dalszövegíró is. Tudtad, hogy közreműködött például a One Direction Moments és Justin Biebe Love Yourself című dalánál?
  2. Elnevezi a gitárjait. Mind a négy gitárjának más neve van: Lloyd, Felix, Cyril, és Nige.
  3. Akárcsak jó barátjának, Taylor Swiftnek, neki is az összes dala igaz történeten alapul. Szóval ha legközelebb hallgatjátok Ed dalait, úgy gondoljatok rá, hogy az összes fájdalom/boldogság megtörtént vele. 
  4. Ha már szóba került Taylor Swift. Eredetileg ő fedezte fel ezt a nagyszerű énekest, hiszen 2012-ben megkérte Ed-et, hogy tartson vele Red című turnéján, így az egész világ megismerhette milyen nagyszerű énekes is. 
  5. Ednek rengeteg tetoválása van. Ezek közül a legtöbb a kezén található meg, ezek pedig látszódnak is, szóval ez talán nem túl meglepő. Azt viszont tudtátok, hogy nagyszerű tetoválóművész is? Például Harry Styles-ra is varrt már. 


Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés, és ti is megszeretitek ezt a dalt. Ti szeretitek Ed dalait? Ahogy már olvashattátok, én nagyon is, csak sajnos mindig nehéz a kezdés. 


Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. január 19.) 



Forrás: azlyrics.com, moneyinc.com






Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés