Téli TAG

Sziasztok!



Az idei "blogfogadalmaim" közé tartozik az is, hogy jobban megismerjetek engem. Mivel az írásaim nagy része folyamatosan ugyanazon a sablonon mozog, gondolok itt a zeneajánlókra, a zenei ízlésemen kívül nem sok mindent tudtok meg rólam. Hogy ezt orvosoljuk, úgy döntöttem, legalább minden második hónapban hozok nektek valamilyen TAG bejegyzést. Ma a téli tag-ra esett a választásom, szóval ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább. 





Előre szólok, hogy nagyon de nagyon eltér a szokásos zenei témáktól, inkább az ilyen random tények gyűjteménye lesz a bejegyzés, de magyarázkodás helyett kezdjük is el. 


#1
Kedvenc téli körömlakk?
Képtalálat a következőre: „miss sporty blue nail polish”
Márka szempontjából határozottan Miss Sporty, nekem ezek váltak be a legjobban, van is egy csomó árnyalatban. Nem is drága, de a dolgát teszi. Színben ilyenkor télen a bordót vagy pedig a világos kéket választom. Jelenleg például egy nagyon szép égszínkék szépíti a kezeimet. 


#2
Kedvenc téli ajaktermék? 
Képtalálat a következőre: „cherry labello”

Imádom a rúzsokat. A kedvenc sminktermékem, viszont ilyen hideg időben nagyon ki szokott száradni a szám, így télen mindig maradok a szokásos Labello-nál, abból is a cseresznyés.


#3
A legmelegebb téli ruhadarab?

Kapcsolódó kép
Kötött pulcsi. Évek óta hatalmas nagy rajongója vagyok. Szerintem én birtoklom a világ legtöbb kötött pulcsiját. Ezek között pedig van egy pár darab, ami csak színben tér el.


#4
A legmelegebb téli kiegészítő?

Képtalálat a következőre: „H&M scarf”
Hatalmas sapka és sál rajongó vagyok, így egyértelműen ez a két kiegészítő az amit soha nem hagyok otthon. A kesztyű még hanyagolható is számomra. 


#5
Kedvenc téli illat?

Képtalálat a következőre: „apple and cinnamon candle”
Erről már az egyik Blogmas bejegyzésemben írtam. Imádom a fahéjat és az almát, ezen kívül van egy "titkos főzet", amit kb minden 3.nap újrakészítek. 


#6
Kedvenc téli innivaló?

Képtalálat a következőre: „winter tea”
Határozottan tea. Nagy teamániás vagyok. Mondjuk azt az év minden napján iszok. Szóval, ha ez így nem érvényes, akkor a forrócsokit mondom. Azt általában csak decemberben iszom, de imádom. 


#7
Kedvenc karácsonyi film?

Képtalálat a következőre: „holiday film”Képtalálat a következőre: „the cranks film”
Erről már olyan sok bejegyzés volt, dönteni viszont nem tudok. Vagy a Holiday vagy pedig a Kelekótya karácsony. Imádom mind a kettőt. Meg igazából, az összes karácsonyi filmért odavagyok. 


#8
Kedvenc karácsonyi dal? 


Megint egy nagyon nagyon nehéz kérdés. De talán most azt kell mondanom, hogy a Last Christmas az, ami örök nagy kedvenc. ( :'( )


#9
Kedvenc karácsonyi étel? 

Képtalálat a következőre: „stuffed cabbage”

Nagyon magyaros vagyok, és ehhez a kérdéshez muszáj a töltött káposztát mondanom. Komolyan, van annál jobb karácsonyi étel? Én nem tudnám elképzelni káposzta nélkül a karácsonyt. Ebből az okból kifolyólag egyébként az év többi napján nem is eszem töltött káposztát. Az egy szent karácsonyi étel nekem. 


#10
Mi a kedvenc karácsonyi dekorációd idén? 

Képtalálat a következőre: „fairy lights”
Sajnos már az összes karácsonyi dekoráció lekerült, de idén határozottan a világítás volt a kedvencem. Végre eljutottam odáig, hogy én is beszerezzek magamnak egy olyan kicsi "Fairy Light"-ot (nem tudom ennek mi a helyes megnevezése magyarul), így határozottan ez volt a kedvencem idén. 


#11
Mi van a karácsonyi kívánságlistád tetején? 

Kapcsolódó kép
Igen, talán ezt a bejegyzést, nem karácsony után kellett volna elkészítenem. Ennek ellenére idén (vagyis már tavaly) sem volt semmi olyan különleges kívánságom. Mindössze egyetlen egy könyvet kértem, ez pedig nem volt már mint a Harry Potter legújabb része. 


#12
Milyen terveid vannak az idei ünnepekre? 

Képtalálat a következőre: „christmas”
Hát ha a 2016-ost nézzük semmi tervem nem volt, ha pedig a 2017-est, akkor a válaszom szintén semmi. Minden karácsonyt ugyanúgy ünnepelek, mindig a nagy családdal vagyok, így nincsenek programjaim. 





Ez lett volna a mai bejegyzés, és az ehavi TAG bejegyzés. Legkésőbb márciusban ismét találkozhattok egy ilyen típusú bejegyzéssel. Ha megtetszett nektek a bejegyzés, és maga a TAG, akkor töltsétek ki ti is, és küldjétek el nekem a bejegyzést. Nagyon szívesen olvasom. Ha pedig nincs blogotok, akkor a kommentben is nagyon szívesen olvasom a válaszaitokat. 



Zenékben gazdag napot!:) 
     XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. január 23.) 




Forrás: propersweetie.wordpress.com




Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés