iHeartRadio Music Awards 2017 - A győztesek

Sziasztok!




Vasárnap került megrendezésre az idei iHeartRadio Music Award. Idén 52 kategóriában osztották ki az énekeseknek a díjakat. Ha kíváncsiak vagytok kik nyertek, olvassatok tovább. 



Az év dala

 A jelöltek:

  • Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling
  • Sia ft Sean Paul - Cheap Thrills
  • The Chainsmokers ft Halsey - Closer
  • Drake ftWizkid & Kyla - One Dance
  • Twenty one pilots - Stressed Out
A győztes: Justin Timberlake
Akinek szurkoltam: Mindenki, kivéve Drake


Az év női előadója

A jelöltek:
  • Adele
  • Ariana Grande
  • Rihanna
  • Selena Gomez
  • Sia
A győztes: Adele
Akinek szurkoltam: Mindenki


Az év férfi előadója

A jelöltek:
  • Drake
  • Justin Bieber
  • Luke Bryan
  • Shawn Mendes
  • The Weeknd
A győztes: Justin Bieber
Akinek szurkoltam: Justin Bieber, Shawn Mendes


Legjobb új előadó

A jelöltek:
  • The Chainsmokers
  • Chance The Rapper
  • Bryson Tiller
  • Kelsea Ballerini
  • The Strumbellas
  • Joss Favela
  • CNCO
A győztes: The Chainsmokers
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers

A év duo/bandája

A jelöltek:
  • Coldplay
  • DNCE
  • Florida Georgia Line
  • The Chainsmokers
  • Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Mindenki, kivétel a Florida Georgia Line, őket sajnos nem ismerem


Legjobb új pop előadó

A jelöltek:
  • Alessia Cara
  • Daya
  • Lukas Graham
  • The Chainsmokers
  • Zayn
A győztes: The Chainsmokers
Akinek szurkoltam: Mindenki


Az év producere

A jelöltek:
  • Benny Blanco
  • Max Martin
  • Greg Kurstin
  • Mike Elizondo
  • The Chainsmokers
A győztes: Benny Blanco
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers


Az év alternativ rock dala

A jelöltek:
  • Blin 182 - Bored to Death
  • Red Hot Chili Peppers - Dark Necessities
  • Twenty One Pilots - Heathens
  • Twenty One Pilots - Ride
  • Cage The Elephant - Trouble
A győztes: Twenty One Pilots (Heathens) 
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots mindkét dala


Az év alternativ rock előadója

A jelöltek:
  • Blink 182
  • Cgae The Elephant
  • Coldplay
  • The Strumbellas
  • Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Coldplay, Twenty One Pilots


Az év rock dala

A jelöltek:
  • Green Day - Bang Bang
  • Red Hot Chili Peppers - Dark Necessities
  • The Pretty Reckless - Take Me Down
  • Volbeat - The Devil's Bleeding Crown
  • Diturbed - The Sound Of Silence
A győztes: Green Day
Akinek szurkoltam: Green Day, meg igazából Red Hot Chili Peppers is csak ezt a dalukat nem ismerem


Az év rock előadója

A jelöltek:
  • Disturbed
  • Five Finger Death Punch
  • Red Hot Chili Peppers
  • Shinedown
  • Volbeat
A győztes: Disturbed
Akinek szurkoltam: Red Hot Chili Peppers


Az év új rock/alternativ rock előadója

A jelöltek:
  • Foals
  • Kaleo
  • Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
  • Red Sung Rising
  • The Strumbellas
A győztes: The Strumbellas
Akinek szurkoltam: Sajnos senkit nem ismerek


Az év county dala

A jelöltek:
  • Carrie Underwood - Church Bells
  • Old Dominion - Snapback
  • Dierks Bentley - Somewhere On a Beach
  • Thomas Rhett - T-Shirt
  • Cole Swindell - You Should Be Here
A győztes: Dierks Bentley
Akinek szurkoltam: -


Az év country előadója

A jelöltek:
  • Carrie Underwood
  • Jason Aldean
  • Keith Urban
  • Luke Bryan
  • Thomas Rhett
A győztes: Thomas Rhett
Akinek szurkoltam:-


Az év új country előadója

A jelöltek:
  • Chris Lane
  • Chris Stapleton
  • Granger Smith
  • Kelsea Ballerini
  • Maren Morris
A győztes: Kelsea Ballerini
Akinek szurkoltam: -


Az év tánc zenéje

A jelöltek:
  • The Chainsmokerts ft Halsey - Closer
  • Major Lazer ft Justin Bieber & MO - Cold Water
  • The Chainsmokers ft Daya - Don't Let Me Down
  • Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza 
  • Dj Snake ft Justin Bieber - Let Me Love You 
A győztes: The Chainsmokers ft Halsey
Akinek szurkoltam: Mindenki


Az év dance előadója

A jelöltek:
  • Calvin Harris
  • Dj Snake
  • Flume
  • Major Lazer
  • The Chainsmokers
A győztes: The Chainsmokers
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers


Az év Hip-Hop dala

A jelöltek:
  • Fat Joe & Remy Ma ft French Mondtana & Infared - All The Way Up
  • Drake - Controlla
  • Dj Khaled ft Drake - For Free
  • Drake ft Wizkid & Kyla - One Dance
  • Desiigner - Panda
A győztes: Drake ft Wizkid & Kyla 
Akinek szurkoltam: Desiigner


Az év Hip-Hop előadója

A jelöltek:
  • Desiigner
  • Dj Khaled
  • Drake
  • Future
  • J. Cole
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: Desiigner


A év új Hip-Hop előadója

A jelöltek:
  • Chance The Rapper
  • Desiigner
  • D.R.A.M
  • Kent Jones
  • Kevin Gates
A győztes: Chance The Rapper
Akinek szurkoltam: Desiigner


Az év R&B dala

A jelöltek:
  • Bryson Tiller - Exchange
  • Rihanna - Need Me
  • Usher ft Young Thug - No Limit
  • Beyoncé - Sorry
  • Rihanna ft Drake - Work
A győztes: Rihanna ft Drake
Akinek szurkoltam: -


Az év R&B előadója

A jelöltek:
  • Beyoncé
  • Bryson Tiller
  • Rihanna
  • The Weeknd
  • Usher
A győztes: The Weeknd
Akinek szurkoltam: Rihanna


Az év új R&B előadója

A jelöltek:
  • Belly
  • Bryson Tiller
  • Dreezy
  • Kayla Brianna
  • Ro James
A győztes: Bryson Tiller
Akinek szurkoltam: -

Az év latin dala

A jelöltek:
  • IAmChino ft Pitbull, Yandel & El Chacal - Ay Mi Dios
  • Mana ft Nicky Jam - De Pies A Cabeza
  • Enrique Iglesias ft Wisin - Duele El Corazon
  • prince Royce - La Carretera
  • Reik ft Nicky Jam - Ya Me Enteré
A győztes: Enrique Iglesias
Akinek szurkoltam: Enrique Iglesias


Az év latin előadója

A jelöltek:
  • Enrique Iglesias
  • J Balvin
  • Nicky Jam
  • Prince Royce
  • Yandel
A győztes: Nicky Jam
Akinek szurkoltam: Enrique Iglesias, Nicky Jam


Az év új latin előadója

A jelöltek:
  • Carlos Rivera
  • Christian Daniel
  • CNCO
  • IAmChino
  • Sofia Reyes
A győztes: CNCO
Akinek szurkoltam: -


A év mexikói dala

A jelöltek:
  • Calibre 50 - Amor Del Bueno
  • Regulo Caro - Cicatries 
  • Banda Los Recurditos - Me Está Gustando
  • Gerardo Ortiz - ¿Por Qué Terminamos?
  • Banda Sinaloense MS de Sergio Lizárraga - Solo Con Verte
A győztes: Banda Sinaloense MS de Sergio Lizárraga
Akinek szurkoltam: -


Az év mexikói előadója

A jelöltek:
  • Banda El Recodo de Cruz Lizárraga
  • Banda Los Recoditos
  • Calibre 50 
  • Gerardo Ortiz
  • Remmy Valenzuela
A győztes: Calibre 50
Akinek szurkoltam: -


Az év új mexikói előadója

A jelöltek:
  • Adriel Favela
  • Banda Los Sebastianes
  • Cheyo Carrillo
  • Joss Favela 
  • La Séptima Banda
A győztes: Joss Favela
Akinek szurkoltam: -


Az év dalszövege

A jelöltek:
  • Lukas Graham - 7 Years
  • Blake Shelton - Came Here To Forget
  • Sia ft Sean Paul - Cheap Thrills
  • The Chainsmokers ft Halsey - Closer
  • Twenty One Pilots - Heathens
  • Justin Bieber - Love Yorself
  • Alessia Cara - Scars To Your Beautiful
  • Adele - Send My Love
  • Drake ft Rihanna - Too Good
  • Cole Swindell - You Should Be Here
A győztes: Justin Bieber
Akinek szurkoltam: Lukas Graham, Sia, The Chainsmokers, Twenty One Pilots, Justin Bieber

Az év együttműködése

A jelöltek:
  • Sia ft Sean Paul - Cheap Thrills
  • The Chainsmokers ft Halsey - Closer
  • The Chainsmokers ft Daya - Don't Let Me Down
  • Calvin Harris ft Rihanna - This Is What You Came For
  • Rihanna ft Drake - Work
A győztes: Rihanna ft Drake
Akinek szurkoltam: Sia, The Chainsmokers


Az év feldolgozása

A jelöltek:
  • Bruno Mars - All I Ask
  • Fifth Harmony - Ex's and Oh's
  • Justin Bieber - Fast Car
  • DNCE - Hands to Myself
  • Shawn Mendes - Here
  • Ariana Grande - How Will I Know
  • Kelly Clarkson - Love On The Brain
  • Jennifer Hudson & the cast of The Color Purple
  • Disturbed - Sound Of Silence
  • Zara Larsson -Too Good
A győztes: Fifth Harmony
Akinek szurkoltam: Meghallgattam mindet és mind nagyon tetszik, szóval mindenki


Az év legjobb filmes betétdala

A jelöltek:
  • Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling (Trollok) 
  • Ellie Goulding - Falling for You (Briget Jones babát vár) 
  • 5 Seconds Of Summer - Girls Talk Boys ( Szellemirtók) 
  • Twenty One Pilos - Heathens (Öngyilkos osztag)
  • Pink - Just Like Fire ( Aice Tükörországban) 
A győztes: 5 Seconds Of Summer
Akinek szurkoltam: Mindenki


Az év klippje

A jelöltek:
  • Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling
  • The Chainsmokers ft Daya - Don't Let Me Down
  • Beyoncé - Formation
  • Nicky Jam - Hasta El Amanecer
  • Twenty One Pilots - Heathens
  • Coldplay - Hymn for the Weekend
  • Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza
  • Zayn - Pillowtalk
  • Nicki Minaj ft Ariana Grande - side to Side
  • Calvin Harris ft Rihanna - This Is What You Came For
  • Rihanna ft Drake - Work
  • Fifth Harmony ft Ty Dolla $ign - Work From Home
A győztes: Fifth Harmony
Akinek szurkoltam: Justin Timberlake, The Chainsmokers, Twent One Pilots, Nicky Jam, Coldplay, Mike Posner, Zayn, Nicki Minaj, Fifth Harmony


Az év underground alternativ együttese

A jelöltek:
  • Hey Violet
  • Pierce the Veil
  • PVRIS
  • Sleeping With Sirens
  • Tonight Alive
A győztes: Pierce the Veil
Akinek szurkoltam: -


Legjobb rajongók

A jelöltek:
  • 5 Seconds Of Summer (5SOSFam) 
  • Ariana Grande (Arianators)
  • Beyoncé (Beyhive)
  • Britney Spears (Britney Army) 
  • Demi Lovato (Lovatics) 
  • Fifth Harmony (Harmonizers) 
  • Justin Bieber (Beliebers) 
  • Katy Perry (KatyCats) 
  • Lady Gaga (Little Monsters) 
  • Rihanna (Rihanna Navy) 
  • Selena Gomez ( Selenators) 
  • Shawn Mendes ( Mendes Army) 
  • Twenty One Pilots ( #twentyonepilots) 
A győztes: Fifth Harmony
Ami én is vagyok: 5SOSFam, Lovatic, Harmonizer, Belieber,KatyCat,Selenator,Mendes Army, #twentyonepilots


Az év szóló áttörő előadója:

A jelöltek:
  • Camilla Cabello
  • Niall Horan
  • Louis Tomlinson
  • Olivia O'Brien
  • Zayn
A győztes:Zayn
Akinek szurkoltam: Zayn, Louis Tomlinson, Niall Horan


További győztesek:
  • Az év lemezkiadója: Republic Records
  • Az év legkedveltebb dala: Drake ft Wizkid & Kayla - One Dance
  • Az év legkedveltebb előadója: Drake
  • Az év turnéja: Coldplay - A Head Full Of reams Tour
  • Az év mexikói albuma: Los Plebes Del Rancho De Ariel Camacho - Recuerden Mi Estilo
  • Az év latin albuma. J Balvin - Energía
  • Az év R&B albuma: Rihanna - Anti
  • Az év Hip-Hop albuma: Drake - Views
  • Az év tánczenei albuma: The Chainsmokers - Collage
  • Az év country albuma: Chris Stapleton - Traveller
  • Az év alternativ rock albuma: Twenty One Pilots - Blurryface
  • A év rock albuma: Metallica - Hardwired.....to Self-Destruct
  • Az év pop albuma: Adele - 25
  • A leginnovatívabb előadó: Bruno Mars


Ez lett volna tehát az idei iHeartRadio Music Award. Remélem sokatoknak nyertek a kedvencei. Ahogy láthatjátok én nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. 

Nektek ki volt a legnagyobb kedvencetek az összes jelölt közül?


Zenékben gazdag napot!:) 
       XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. március 13) 


Forrás: news.iheart.com

You Might Also Like

0 megjegyzés