Kids' Choice Awards 2017 - Zenei kategória győztesek

Sziasztok!



Tudom, hogy egy pár hete már mást sem osztok meg veletek, mint díjátadókat de jelenleg ezeknek a időszaka van. Viszont úgy tűnik, hogy mostanában már nem lesz olyan esemény, ami fontosabb lenne. A Kids' Choice Awards eredményéről viszont mindenképpen be akartam számolni nektek, szóval ha kíváncsiak vagytok olvassatok tovább.





A legjobb együttes

A jelöltek:

  • Fifth Harmony
  • Maroon 5 
  • One Republic
  • Pentatonix
  • The Chainsmokers
  • Twenty One Pilots
A győztes: Fifth Harmony
Akinek szurkoltam: Mindenki, kivétel a Pentatonix


A legjobb énekes

A jelöltek:
  • Bruno Mars
  • Drake
  • Justin Bieber
  • Justin Timberlake
  • Shawn Mendes
  • The Weeknd
A győztes: Shawn Mendes
Akinek szurkoltam: Bruno Mars, Justin Bieber, Justin Timberlake, Shawn Mendes



A legjobb énekesnő

A jelöltek:

  • Adele
  • Ariana Grande
  • Beyoncé
  • Meghan Trainor
  • Rihanna
  • Selena Gomez
A győztes: Selena Gomez
Akinek szurkoltam: Selena Gomez, Rihanna, Meghan Trainor, Ariana Grande



A legjobb dal

 A jelöltek:
  • Bruno Mars - 24k Magic
  • Justin Timerlake - Can't Stop The Feeling
  • Twenty One Pilots - Heathens
  • Adele - Send My Love
  • Ariana Grande ft Nicki Minaj - Side To Side
  • Fifth Harmony - Work From Home
A győztes: Fifth Harmony
Akinek szurkoltam: Mindenki, kivétel Adele, ezt a dalát egyáltalán nem hallgattam


A legjobb új előadó

A jelöltek:
  • Daya
  • Hailee Steinfeld
  • Kelsea Ballerini
  • Lukas Graham
  • Rae Sremmurd
  • Solange
  • The Chainsmokers
  • Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Daya, Hailee Steinfeld, Lukas Graham, The Chainsmokers, Twenty One Pilots


A legjobb videó

A jelöltek:
  • Bruno Mars - 24k Magic
  • Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling
  • Beyoncé - Formation
  • Zay Hilfigerr and Zayion McCal - Juju On That Beat
  • Meghan Trainor - Me Too
  • Twenty One Pilots - Stressed Out
A győztes: Zay Hilfigerr and Zayion McCal
Akinek szurkoltam: Bruno Mars, Justin Timberlake, Twenty One Pilots


A legjobb DJ/electronic/dance előadó

A jelöltek:
  • Calvin Harris
  • Dj Snake
  • Major Lazer
  • Martin Garrix
  • skrillex
  • Zedd
A  győztes: Calvi Harris
Akinek szurkoltam: Nem mondanám igazán szurkolásnak, de az összes közül talán Zedd dalait bírom a legjobban (köszönhetően annak, hogy a legutóbbi zeneajánló miatt egy csomót meghallgattam) 


A legjobb dalokkal rendelkező filmek

A jelöltek:
  • Hamilton
  • Mielőtt megismertelek
  • Énekelj
  • Moana
  • Öngyilkos osztag
  • Trollok
A győztes: Öngyilkos osztag
Akinek szurkoltam: Öngyilkos osztag, Énekelj, Moana, Trollok a többit sajnos még nem láttam+nem is igazán hallgattam dalokat 


A legjobb viral előadó

A jelöltek:
  • Carson Lueders
  • Jacob Sartoriuos
  • Johnny Orlando
  • Jojo Siwa
  • Matty B
  • Tiffany Alvord
A győztes: Jojo Siwa
Akinek szurkoltam: Semelyikükről nem hallottam még, szóval senki


A legjobb nemzetközi előadó

A jelöltek:
  • 5 Seconds of Summer (Ausztrália)
  • BigBang (Ázsia) 
  • Bruno Mars (Észak-Amerika) 
  • Little Mix ( Egyesült Királyság) 
  • Shakira (Dél-Amerika)
  • Zara Larsson (Európa) 
A győztes: Little Mix
Akinek szurkoltam: 5Sos, Bruno Mars, Little Mix, Shakira


Ők lettek volna tehát az idei Kids' Choice Award zenei kategóriájának győztesei. Ha a többi nyertest is meg szeretnétek nézni, akkor ide kattintva az összeset megtaláljátok. 

Amint a bejegyzés elején mondtam, úgy néz ki hogy mostanában már nem nagyon lesznek olyan díjátadók amikről írni szeretnék, szóval ha minden igaz jövőhéttől már csütörtökönként is személyesebb bejegyzéseket tudok nektek hozni. Van már egy pár nagyon jó, amiket alig várok hogy publikáljak, szóval készüljetek.....:D

+ új kérdés került ki az oldalsávba, szóval szavazzatok!:D 

Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. március 20) 



Forrás: kca.nick.tv

You Might Also Like

0 megjegyzés