EXTRA BEJEGYZÉS:Radio Disney Music Awards 2017 - A győztesek

Sziasztok!



Bevallom eléggé el vagyok maradva ezzel a bejegyzéssel. Egy részről el is felejtettem, hogy volt a Radio Disney Music Award, más részről pedig nem volt időm még írni róla. De most, majdnem egy hónapos késéssel itt vagyok a jelöltek és a nyertesek listájával.





Legjobb csapat

A jelöltek:

  • DNCE
  • Fifth Harmony
  • One Direction
  • The Chainsmokers
  • Twenty One Pilots
A győztes: Fifth Harmony
Akinek szurkoltam: Mindenki


Legjobb énekes

A jelöltek:
  • Bruno Mars
  • Justin Bieber
  • Niall Horan
  • Nick Jonas
  • Shawn Mendes
A győztes: Niall Horan
Akinek szurkoltam: Mindenki


Legjobb énekesnő

A jelöltek:
  • Ariana Grande
  • Katy Perry
  • Lady Gaga
  • Meghan Trainor
  • Selena Gomez
A győztes: Ariana Grande
Akinek szurkoltam: Ha úgy vesszük, mindenki 


Legjobb dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Mindenki


Legjobb "szerelmes" dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Dj Snake, Hailee Steinfeld


Legnagyobb rajongók

A jelöltek:
  • Fifth Harmony ( Harmonizers)
  • Justin Bieber (Belieber)
  • Meghan Trainor (Megatronz)
  • Selena Gomez ( Selenators)
  • Shawn Mendes( Mendes Army)
A győztes: Fifth Harmony
Akinek szurkoltam: Ami igazán vagyok az inkább Belieber és a Mendes Armyhoz tartozom


Legnagyobb áttörés

A jelöltek:
  • Alessia Cara
  • Daya
  • DNCE
  • Hailee Steinfeld
  • Kelsea Ballerini
A győztes: Alessia Cara
Akinek szurkoltam: Alessia Cara, DNCE, Hailee Steinfeld


Legjobb új előadó

A jelöltek:
  • Grace Vanderwaal
  • Jon Bellion
  • Jordan Fisher
  • Julia Michaels
  • Noah Cyrus
A győztes: Grace Vanderwaal
Akinek szurkoltam: Noah Cyrus, a többieket sajnos nem ismerem


Legjobb dal, ami megmosolyogtat

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Bruno Mars, Justin Timberlake


Kedvenc közösségi média sztár

A jelöltek:
  • Alex Aiono
  • Baby Ariel
  • Jacob Sartorius
  • Jake Paul
  • Jiffpom
A győztes: Jake Paul
Akinek szurkoltam: Fogalmam sincs róla kik ők :$


Legjobb dal, amire tátoghatunk

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: DNCE, Meghan Trainor, The Chainsmokers


Legjobb dance dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Major Lazer, The Chainsmokers


Legjobb szakítós dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Mindenki


Legjobb country dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -


Legjobb country előadó

A jelöltek:

  • Dan + Shay
  • Florida Georgia Line
  • Kelsea Ballerini
  • Maddie & Tae
  • Sam Hunt
A győztes: Kelsea Ballerini
Akinek szurkoltam: -


Legjobb új country előadó

A jelöltek:
  • Lauren Alaina
  • Maren Morris
  • Old Dominion
  • Raelynn
  • Temecula Road
A győztes: Maren Morris
Akinek szurkoltam: -


Legjobb turné

A jelöltek:
  • Hunt Hayes - 21 Tour
  • Justin Bieber - Purpose Tour
  • Meghan Trainor - The Untouchable Tour
  • Nick Jonas & Demi Lovato - Future Now Tour
  • Selena Gomez - Revival Tour
A győztes: Selena Gomez
Akinek szurkoltam: Hát, egyiken sem voltam, de Hunt Hayes-en kívül (őt nem ismerem) mindenkiére elmennék


Legjobb együttműködés

A jelöltek:
  • Ariana Grande & John Legend - Beauty And The Beast
  • Charlie Puth & Selena Gomez - We don't talk anymore
  • MGK X & Camila Cabello - Bad Things
  • Steve Aoki & Louis Tomlinson - Just Hold On
  • Zayn & Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever
A győztes: MGK X & Camila Cabello
Akinek szurkoltam: Charlie Puth & Selena Gomet, Steve Aoki & Louis Tomlinson, Zayn & Taylor Swift


Ők lettek volna tehát az idei év Radio Disney Music Award győztesei. Mint ahogy mindig elmondom, remélem most is a kedvenceitek nyertek a legtöbb kategóriában. És teljes mértékben elégedett vagyok az eredménnyel, és bár senki nem látja, de innen is gratulálok a győzteseknek. 


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. május 29.) 


Forrás: radio.disney.com

You Might Also Like

0 megjegyzés