Hétfői zeneajánló: One Republic - No Vacancy

Sziasztok!



A mai bejegyzésben ismét egy, a szívemhez nagyon közel álló együttestől, a One Republic-tól hoztam nektek egy dalt. Ha szeretnétek hallani egy ütős, ritmusos, nyári slágert, akkor olvassatok tovább. 






Először is, a tisztázás végett, van itt valaki rajtam kívül akinek a cím alapján egyből a Rock Suli jutott eszébe? Abban volt az az együttes aminek a neve No vacancy volt. De mindegy, ez csak egy ilyen kis apró kitérő volt így az elején. Most kezdjünk is hozzá magához a zenéhez. Mit mondjak? Szerelem volt első hallásra. Ha régebb óta követsz, mostanra már biztosan tudod mekkora One Republic fan vagyok, mennyire imádom a bandatagokat és a dalaikat. Nem volt kétség, hogy a No Vacancy is egy nagy kedvencem lesz. Sőt...ezt már az előtt is tudtam, hogy meghallgattam volna a dalt. Miután pedig meghallgattam arra is rájöttem, hogy erről a dalról feltétlen kell zeneajánlót készítenem. Kicsit megkésve, de itt is vagyok vele. Bevallom a daltól azt kaptam amit vártam. Legalábbis a One Republic stílust. A szövege is nagyon tetszik, a dallama a ritmusa minden nagyon jó. Pontosan ezért nincs is kifejezetten olyan rész, ami különösen tetszene. Talán csak annyi, ahogy kimondják mindig a "no vacancy" szavakat. A magas hangoknál, az az abszolút kedvenc ha muszáj kiemelnem valamit. 


A One Republic-tól már korábban hoztam nektek zeneajánló keretein belül bejegyzést, ahol írtam is róluk egy pár szót, szóval ha azt szeretnétek megnézni, akkor kattintsatok ide. 


A No Vacancy dalszöveges verziója 1 hónapja, április 27-én került fel a Youtube-ra, azóta 7 millióan tekintették már meg a videót. Spotify nemzetközi 50-es lejátszási listán még nincs fent, amit bevallok nem értem miért. De hátha mihamarabb felkerül



Lyric Video


Spotify

Dalszöveg

I used to leave the doors unlocked and leave the lights on
I used to stay awake, just counting hours all night long
I had so many empty rooms inside this chateau
Yeah, oh yeah
I'm done with sharing space with people that I don't know
Trading pieces of my heart til I feel shallow
I had so many empty rooms inside this chateau, oh

But ever since I met ya
No vacancy because of you
There's no vacancy, no empty rooms
Got no vacancy ever since I met ya
No vacancy 'cause of you

Used to be that I felt so damn empty
Ever since I met you, no vacancy
Used to be that I felt so damn empty
Ever since I met you, no vacancy
No vacancy, no vacancy
Used to be that I felt so damn empty
Ever since I met you, no vacancy
Used to be that I felt so damn empty
Ever since I met you, no vacancy
No vacancy, no vacancy

I used to be the type to never take a chance, oh
Had so many walls, you'd think I was a castle
I spent so many empty nights with faces I don't know

But ever since I met ya
No vacancy because of you
There's no vacancy, no empty rooms
Got no vacancy ever since I met ya
No vacancy 'cause of you

Used to be that I felt so damn empty
Ever since I met you, no vacancy
Used to be that I felt so damn empty
Ever since I met you, no vacancy
No vacancy, no vacancy

Come on, come on, listen, oh yeah
Come on, come on, listen, oh yeah
When I fell, I fell, I fell, I fell for you
So no vacancy, no vacancy

Used to be that I felt so damn empty
Ever since I met you, no vacancy
Used to be that I felt so damn empty
Ever since I met you, no vacancy
No vacancy, no vacancy

Come on, come on, listen
No vacancy, oh yeah
Oh yeah, no vacancy

A dalszöveget magyarul ide kattintva nézhetitek meg.



5 dolog, amit talán nem tudtál a One Republic-ról:
  1. Elsőnek, az akkor még népszerű közösségi oldalon, a MySpace-en váltak igazán népszerűvé a fiúk
  2. Feltűnt már hogy a legtöbb One Republic dalban hallatszódik tapsolás és valamilyen klasszikus zenekar?
  3. Ryan kedvenc dalai az Oasis-tól a Wonderwall, Georg Michaeltől a Freedom és a U2-tól a Mysterious Way
  4. Azt már az előző zeneajánlóból megtudhattátok, hogy Brent színészként is bizonyított már, de azt tudtátok hogy Zach is szerepelt egyszer egy Gyilkos elmék epizódban?
  5. Ryan Tedder azt mondja, annyiszor énekelte már el az Apologise című dalukat, hogy szinte már csuklóból jön. Sőt...akár egy újabb dalt is meg tudna írni miközben azt énekli. 


Ez lett volna tehát a mai zeneajánló. Remélem tetszett nektek. És ahogy már a bejegyzés elején is mondtam, egy igazi nyári dalnak érzem a No Vacancyt így eléggé nagy esély van rá, hogy pár hét múlva látjátok a Top10-es nyári listámon. 


Zenékben gazdag napot!:) 
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. június 1.) 


Forrás: azlyrics.com 

You Might Also Like

0 megjegyzés