Nyári Tag

Sziasztok!



Mivel már eléggé benne vagyunk a nyárban, úgy gondoltam éppen itt az ideje, hogy elhozzam nektek a szezonális tag bejegyzést. Pár napja találtam egy oldalt, ahol elég jó kis kérdésekre bukkantam, szóval a mai bejegyzézben ezeket a kérdéseket láthatjátok és az általam adott válaszokat olvashatjátok. 





#1
Are you a summer person? / Nyári ember vagy? 
Kapcsolódó kép
Hát, hogy is mondjam. Szeretem a nyarat, jobban mint a telet az biztos. De azon emberek közé tartoztom, akik nem feltétlen a nyarat tartják a kedvenc évszakuknak. Sajnos nagyon nehezen bírom a meleget, fejfájás stb. Ami kicsit elrontja a hangulatomat ilyenkor (de szerencsére már egyre ritkábban). Ennek ellenére mégis azt mondanám, hogy igen....nyár kedvelő ember vagyok. Hiszen ilyenkor vannak a szünetek, a jó programok stb. 


#2 
What is your favourite thing about summer?/ Mi a kedvenc dolgod a nyárban?
Képtalálat a következőre: „ice cream tumblr”
Sok dolgot szeretek benne. Ahogy már mondtam, a szünet, a jó programok, stb. De talán a kedvencem az, hogy 0/24-ben ehetem a jégkrémet és a jégkását. Nem beszélve a dinnyéről. Meg úgy általánosságban minden gyümölcsöt dögivel lehet enni, és egy vérbeli zöldség-gyümölcs imádónak, mint én vagyok, ez maga a paradicsom. 


#3
Do you stay indoors or outdoors more in the summer? / Kint vagy bent vagy többet a nyár folyamán?
Képtalálat a következőre: „watching tv tumblr”
Határozottan bent. Nem szeretek nagyon ilyenkor nyáron kimenni a forróságba. Este persze más a helyzet, de összességében az kevesebb, mint a nap többi része. Szóval igen, inkább a hűvös, légkondis szobában/nappaliban vagyok ilyenkor és olvasok, vagy valami filmet illetve sorozatot nézek (be kell vallanom, van egy kisebb függőségem).


#4
What is your favourite ice cream flavor? / Melyik ízű fagyi a kedvenced?
Képtalálat a következőre: „vanilla ice cream tumblr”
Hm....igazából szinte mindet szeretem, főleg a gyümölcsöset. (és itt most jön egy kisebb ellentmondám), de a kedvencem szerintem örökre a vanília marad. Itt nálunk van egy nagyon jó kis kiülős fagyizó, és komolyan mondom, itt adják a legfinomabb vaníliás fagyit. Tudom, nagyon alap íz, de nekem mégis ez az örök kedvencem. 


#5
What is your favourite summer clothing? / Mi a kedvenc nyári ruhadarabod?
Kapcsolódó kép
Hiába a nyár, már a Tavaszi Tag bejegyzésemben is elmondtam, nem sűrűn hordok ruhákat, és szoknyát. Inkább nadrágos ember vagyok. Azonban nagyon szeretem az könnyed felsőket. Azokért élek halok. És nem csak ilyenkor nyáron, hanem az év minden napján. Azon kívül, nem tudom mennyire ruhának számít de egy jó szandál vagy saru mindig kötelező darab nálam. 


#6
Beach or Swimming pool? / Tengerpart vagy medence?
Képtalálat a következőre: „beach tumblr”
Értelem szerűen tengerpart, de mivel nem élünk tenger közelében (köszi Magyarország) így marad a medence. De az egész évben. Nem csak ilyenkor nyáron, hiszen folyamatosan úszom, minden héten többször. 

#7
What do you like most about the beach? / Mit szeretsz a legjobban a tengerpartban?
Kapcsolódó kép
Huhh most soroljam? Imádom magát ahogyan kinéz, a gyönyörű kék tenger, a tökéletes fotókat elősegítő táj, úszás a végtelen vízben, az emberek akik nagyon jót ejtőznek, miközben te is azt tehetsz amit akarsz, úgysem figyel senki. A tenger melletti kis bárok, ahová bármikor be tudunk ugrani egy jó kis frissítő italra, nézni a különböző vízi sportokat űző embereket. Most csak ennyi jut eszembe, de szerintem már ez is elég. 


#8
What is your least favourite thing about the beach? / Mi a legkevésbé kedvelt dolgod a tengerparton?
Képtalálat a következőre: „sunset tumblr”
Nincs ilyen, de tényleg. És szerintem nem is kell magyarázkodnom miért. Ha az előző pontot elolvastátok már megvan az ok. 


#9
What is your favourite summertime song? / Melyik a kedvenc nyári dalod?
Kapcsolódó kép
Már rengeteg bejegyzést írtam ezzel kapcsolatban. Ott van például a tavalyi bejegyzésem, ahol leírtam azt a 10 dalt, ami mindig rajta van a listámon. Vagy ott van az a bejegyzés is, amit pár hete írtam, az idei kedvenc nyári dalaimról. Az örök kedvencem azomban Dj Antoine - Welcome to St Tropez című dala. 


#10
Favourite summertime moovie? / Kedvenc nyári film?
Képtalálat a következőre: „summer movie”
Bármekkora filmrajongó is vagyok, ilyen nekem nincs. Szezonálisan csak karácsonyi kedvenc filmeim vannak. Minden nyáron rengeteg filmet nézek, de olyan nincs amit minden évben újra néznék, "ez a kedvenc nyári filmem" címszóval. 


#11
What is your favourite summertime restaurant? / Melyik a kedvenc nyári éttermem?
Képtalálat a következőre: „summer restaurant”
Nincs ilyen? Nem nagyon járok étterembe, szóval alapjában sincs kedvenc éttermem, nemhogy nyáron külön. 


#12
Do you eat out more often in the summer? / Sűrűbben jársz el valahová enni nyaranta?
Képtalálat a következőre: „bakery tumblr”
Mint mondtam, nem nagyon szoktam eljárni semerre, inkább itthon eszek. Viszont ha ebbe beletartozik az, hogy nyáron sűrűbben ülök be egy cukrázdába és töltök el ott hosszabb időt, akkor a válasz igen. 


#13
Do you party a lot during the summer? / Sokat bulizol a nyáron?
Képtalálat a következőre: „summer party tumblr”
Nem többet mint az év maradék részében. Ilyenkor nyáron sokat pihenek, illetve ha tehetem utazok. Ki kell pihennem a fáradalmakat, amit év közben az iskola és egyéb elfoglaltságok okoznak. 


#14
What is your best summertime memory? / Mi a kedvenc nyári emléked?
Képtalálat a következőre: „summer trip tumblr”
Minden nyaralásom. De tényleg, az utazásaim a legjobb emlékek számomra, így nem meglepő, hogy az eddigi összes nyaralásomnak saját története és különleges helye van a szívemben. 


#15
What is your funniest summertime memory? / Melyik a legviccesebb nyári emléked?
Képtalálat a következőre: „summer tan”
Huhh nem is tudom, eléggé vicces életet élek. Talán a legviccesebb mégis pár évvel ezelőtt történt velem, amikor (ne ítéljetek el) naptej nélkül mentem nyaralni. Így naptej nélkül mentem be a tengerbe. Itt persze nem meglepő, leégtem. Ez még nem is annyira vicces, sőt annyira nem is volt számottevő, hiszen egy kis leégés már mindenkivel megesett. Azonban a nyaralás további részében, az arcom eléggé lepirult. Igazából már rákvörösre égett, de valahogy nem éreztem. A pont az i-re, hogy 5 napig szemüveg volt rajtam. Majd amikor hazaértem vettem észre, hogy szörnyen pandásan égtem le. Ami még nem is lett volna olyan szörnyű, de hetekig nem múlt el. És nem hogy nem múlt el, nem is barnult be. És nekem utána fontos dolgokat kellett intéznem, szóval nem rejthettem el gyönyörű színemet. Akkor nem tartottam viccesnek, mostmár nagyon nevetek rajta. Tanúlság: mindig kenjétek be magatokat naptejjel. 


#16
What annoys you most about the summer? / Mi idegesít a legjobban a nyárban?Képtalálat a következőre: „summer heat”
Amint már mondtam, a hőség. Ezen kívül nincs különösen olyan dolog ami idegesítene. 


#17
Do you spend more money during summer? / Több pénzt költesz a nyár folyamán?
Képtalálat a következőre: „summer money”
Nem igazán. Nem vagyok az a költekezős ember, szóval szerintem körülbelül ugyanannyit költök. Maximum egy nagyon kicsit többet, hiszen ilyenkor többször eljárok valamilyen programra itt a városban. Viszont általában keresem az ingyenes programokat.


#18
Do you prefer to keep shorter or longer hair during summer? / A hosszú vagy a rövid hajat kedveled jobban a nyár folyamán?
Képtalálat a következőre: „short hair summer”
Rövid. Személy szerint nekem már évek óta folyamatosan rövid (nem túlságosan) hajam van és sokkal jobban szeretem, mint a hosszút. Be kell vallanom, hogy még ebbe is belesülök, a dúsaságának köszönhetően, de határozottan elviselhetőbb, mint a hosszú. 


#19
Who do you usually spend most of your summer with? / Kivel töltöd a legtöbb időt nyáron?
Képtalálat a következőre: „watching tv tumblr”
A barátaimmal ilyenkor általában többet vagyok, viszont nagyon sokat vagyok egyedül is. Ahogy mondtam, ez nekem a pihenés és a lemaradások behozatalának időszaka. 


#20
Where would you go for your dream summer vacation? / Hova mennél egy álomnyaralásra?
Képtalálat a következőre: „los angeles summer”

Huhhh szerintem Los Angeles. Nagyon sablonos mi? Pedig ez az igazság, mondjuk ott is nagyon meleg van ilyenkor, szóval az kb még ennyire se bírnám szerintem. De egyszer szívesen eltöltenék ott egy nyarat, vagy csak egy pár hetet. 



Ezek lettek volna a válaszaim ezekre a nyári kérdésekre. Kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra, szóval ha megtetszett a kérdéssor feltétlen töltsétek ki ti is. Majd küldjétek el nekem itt komiban, mert szívesen olvasom őket.



Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. július 23.) 

You Might Also Like

0 megjegyzés