Teen Choice Awards 2017 - A győztesek

Sziasztok!


A mai bejegyzésben a hétvégén kihírdetett Teen Choice Awards győzteseit hoztam el nektek, a már megszokott módon. Szóval ha kíváncsiak vagytok, hogy nyert e a kedvencetek, akkor olvassatok tovább.


Legjobb férfi előadó

A jelöltek:

  • Bruno Mars
  • Ed Sheeran
  • Harry Styles
  • Justin Bieber
  • Shawn Mendes
  • The Weeknd
A győztes: Harry Styles
Akinek szurkoltam: mindenki

Legjobb női előadó

A jelöltek:
  • Alessia Cara
  • Ariana Grande
  • Hailee Steinfeld
  • Katy Perry
  • Miley Cyrus
  • Selena Gomez
A győztes: Ariana Grande
Akinek szurkoltam: mindenki

Legjobb együttes

A jelöltek:
  • Fifth Harmony
  • Little Mix
  • Maroon 5
  • The Chainsmokers
  • The Lumineers
  • The Vamps
  • Twenty One Pilots
A győztes: Fifth Harmony
Akinek szurkoltam: Fifth Harmony, Little Mix, Maroon5, The Chainsmokers, Twenty One Pilots

Legjobb country előadó

A jelöltek:
  • Blake Shelton
  • Carrie Underwood
  • Florida Georgia Line
  • Kelsea Ballerini
  • Luke Bryan
  • Sam Hunt
A győztes: Carrie Underwood
Akinek szurkoltam: ilyen nem volt

Legjobb elektronikus zene előadó

A jelöltek:
  • Calvin Harris
  • David Guetta
  • Major Lazer
  • Martin Garrix
  • Steve Aoki
  • Zedd
A győztes: Calvin Harris
Akinek szurkoltam: Calvin Harris, David Guetta, Zedd

Legjobb latin előadó

A jelöltek: 
  • CNCO
  • Daddy Yankee
  • Enrique Iglesias
  • Luis Fonsi
  • Maluma
  • Shakira
A győztes: CNCO
Akinek szurkoltam: Enrique Iglesias, Luis Fonsi, Shakira

Legjobb R&B / Hip-hop előadó

A jelöltek:
  • Beyonce
  • Chance The Rapper
  • Drake
  • Kendrick Lamar
  • Nicki Minaj
  • Rihanna
A győztes: Beyonce
Akinek szurkoltam: -

Legjobb rock előadó

A jelöltek:
  • Harry Styles
  • Imagine Dragons
  • Linkin Park
  • Paramore
  • Twenty One Pilots
  • X Ambassadors
A győztes: Harry Styles
Akinek szurkoltam: Harry Styles, Imagine Dragons, Linkin Park, Twenty One Pilots

Legjobb dal női előadótól

A jelöltek:
  • Alessia Cara - Scars To Your Beautiful
  • Camila Cabello - Crying In The Club
  • Hailee Steinfeld - Most Girls
  • Julia Michaels - Issues
  • Miley Cyrus - Malibu
  • Selena Gomez - Bad Liar
A győztes: Camila Cabello
Akinek szurkoltam: Alessia Cara, Miley,

Legjobb dal férfi előadótól

A jelöltek:
  • Bruno Mars - That's What I Like
  • Ed Sheeran - Shape Of You
  • Harry Styles - Sign of the Times
  • Luis Fonsi & Daddy Yankee ft Justin Bieber - Despacito
  • Niall Horan - Slow Hands
  • Sam Hunt - Body Like A Black Road
A győztes : Niall Horan
Akinek szurkoltam: Sam Hunt-on kívül mindenkinek




Legjobb dal együttestől

A jelöltek:
  • The Chainsmokers ft Halsey - Closer
  • Fifth Harmony ft Gucci Mane - Down
  • Hey Violet - Guys My Age
  • Imagine Dragons - Believer
  • Little Mix - Shout Out To My Ex
  • Twenty One Pilots - Heathens
A győztes: Fifth Harmony
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers, Imagine Dragons, Little Mix, Twenty One Pilots

Legjobb együttműködés

A jelöltek:
  • Cheat Codes ft Demi Lovato - No Promises
  • Florida Georgia Lines ft Backstreet Boys - God, Your Mama, And Me
  • Steve Aoki & Louis Tomlinson - Just Hold On
  • Zayn & Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever
  • Zedd & Alessia Cara - Stay
A győztes: Steve Aoki & Louis Tomlinson
Akinek szurkoltam: Florida Georgia Line kivételével mindenkinek

Legjobb nyári dal: Luis Fonsi & Daddy Yankee ft Justin Bieber - Despacito

Legjobb nyári női előadó: Camila Cabello

Legjobb nyári férfi előadó: Shawn Mendes

Legjobb nyári együttes : Fifth Harmony

Legjobb nyári turné : Ariana Grande - Dangerous Woman Tour

Ők lettek volna tehát az idei Teen Choice Awards győztesei. Remélem a ti kedvenceitek is hazavihettek legalább egy szörfdeszkát.

Zenékben gazdag napot! :)
          XOXO

(Következő bejegyzés: 2017. augusztus 21.)

Forrás: 

You Might Also Like

0 megjegyzés