Top20: A legnépszerűbb nyári dalok a Youtube-on I2017I

Sziasztok!




Mivel a mai az utolsó csütörtök a nyárból, és úgy alapjában az utolsó napja is a nyárnak, úgy gondoltam, hogy az elmúlt két évhez hasonlóan, ismét elhozom nektek a 20 legnépszerűbb nyári dalt a Youtube-ról. 




Mint mindig, most is szeretném leszögezni, hogy ez a lista főleg az én ízlésemet tükrözi, persze próbáltam berakni pár olyan dalt, amiről tudtam, hogy népszerű. Annak ellenére, hogy én nem annyira szerettem, vagy éppenséggel nem tetszett. Változtatást idén nem tettem. Szerintem a tavalyi módszer nagyon jól működött. Szóval nem is beszélek tovább, nézzük csak a zenéket. 

#20
Selena Gomez - Fetish

Megjelenés:  2017. július 26.
Megtekintés: 65.319.744

Kezdjük akkor Selenaval. Az idei évben a zenéi eléggé megváltoztak a korábbiakhoz, ami nem feltétlen rossz. A Fetish című dala csak egy pár hónapja jelent meg, de már most nagyon sokan szeretik. Sajnos én nem tudom, hogy érzek vele. Inkább a nem tetszik irányba megy el a véleményem. Vagy lehet, hogy csak az a probléma, hogy most nem ilyen zenés hangulatom van.


#19
Louis Tomlinson ft Bebe Rexha - Back To You 

Megjelenés: 2017. július 21
Megtekintés: 74.746.511

Nem is tudom. Be kell vallanom, hogy amikor először meghallgattam úgy voltam vele, hogy elmegy. És konkrétan a hét elejéig így voltam ezzel a dallal. De ahogy összeállítottam ezt a listát, az összes zenét kismilliószor meg kellett hallgatnom. És ahogy hallgattam a dalt, má tizedik alkalommal, rá kellett jönnöm, hogy ez nem is egy olyan rossz zene. Sőt.....egyenesen tetszik mostmár. 


#18
Demi Lovato - Sorry Not Sorry

Megjelenés: 2017. július 19
Megtekintés: 86.305.498 

Imádom. Még mindig. Már elmondtam, hogy mennyire szeretem Demit, meg úgy alapjában az összes dalt, és ebből a sorból ez az új zenéje sem lóg ki. A klippje is tetszik, szerintem nem olyan rossz. És a megjelenés óta nincs olyan nap, hogy ne hallgatnám meg, vagy ne dúdolnám csak randomra. 

Említés a blogon:

#17
Liam Payne ft Quavo - Strip That Down

Megjelenés: 2017. június 1
Megtekintés:  116.285.080    

Jajj, hogy én mennyire imádom ezt a dalt is. Nagyon sajnálom, hogy a listának a végén áll, de a számok így intézték. Szerintem abból a 116 milliós megtekintésből 100 millió tuti én vagyok. Egész nyáron ezt a dalt énekelgettem és szerintem nekem ez a dal lett az egyik nyári himnuszom. 

Említés a blogon:

#16
Harry Styles - Sign Of The Times

Megjelenés: 2017. május 8
Megtekintés: 135.032.148

Nem szerettem. Mikor először hallgattam úgy voltam vele, jó jó, de nem az én világom. Mára már megszerettem. Sokat hallgatom. Nem azt mondom, hogy mindig ezt játszom, de elég sűrűn elindítom ha olyan kedvem van. Bár áprilisban nagy kedvenc volt, valahogy az idő múltával elkopik az a nagy szeretet. 
Említés a blogon:

#15
Imagine Dragons - Thunder

Megjelenés: 2017. május 2
Megtekintés: 136.774.232

Teljes váltás. Teljes imádat. Teljesen nem meglepetés.  Tudjátok mennyire imádom a bandát, és élek halok a zenéjükért, szóval nem meglepő, hogy itt van a listán. Kicsit hátrébb, mint szerettem volna, de azért még vannak tartalékaim. 

Említés a blogon:


#14
Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back

Megjelenés: 2017. június 20
Megtekintés: 143.733.030
Mondjon bárki bármit ez a dal nagyon jó. És Shawn Mendes nagyon jó. És aki nem szereti az hol él? Egy szikla alatt? Na jó, komolyra véve a dolgokat. Szerintem nem kell 5000. alkalommal is elmondanom, hogy mennyire imádom ezt a dalt. Meg úgy alapjában Shawn összes dalát. Nem vagyok fan....áhh nem. 

Említés a blogon:
(ez amúgy úgy lehetséges, hogy akkor még megvolt a sima audio változat, ma már nincs csak a klipp) 


#13
Dua Lipa - New Rules

Megjelenés: 2017. július 7
Megtekintés: 150.958.264

Már egy hete is elmondtam, hogy az énekesnőnek a Hotter Then Hell című dala is mennyire tetszett már, és most ez is. Amúgy, azt hiszem a tavalyi listában szerepelt is a Hotter Than Hell. Akkor még a leghátsó részben volt, örülök, hogy mostmár sikerül az énekesnőnek egyre feljebb jönnie. Nem csak az én listáimon, hanem úgy alapjában minden listán. Mert szerintem nagyon különleges és érdekes hangja van. 

Említés a blogon:


#12
Calvin Herris & Katy Perry, Pharell Williams, Big Sean - Feels

Megjelenés: 2017. június 26
Megtekintés:  152.820.028 

Nem kell sokáig keresgélni az emlékeinkben, hogy rájöjjünk mikor is volt szó a blogon erről a dalról, hiszen csak 3 nap telt el azóta. És jelentem, még mindig nagyon jó kedvem lesz tőle. És ha hiszitek, ha nem, amióta megírtam a bejegyzést, egyre többet hallom a dalt. Persze ez nem nekem köszönhető, csak a véletlennek.

Említés a blogon:


#11
Selena Gomez - Bad Liar

Megjelenés: 2017. június 14
        Megtekintés: 153.858.623

Ismét egy Selena dal. Nem tudom. Megint kettős érzéseim vannak. Amikor először hallottam, úgy voltam vele, köszi nem. Nem igazán tetszik ez a zene. Aztán már annyit hallottam különböző helyeken, hogy a szövegét már fejből tudom, és kezdem úgy érezni, hogy tetszik. Mondjuk szerintem napi szinten többször nem tudnám még meghallgatni, de nem olyan rossz ez a dal. Sőt...jó.


#10
Imagine Dragons - Believer

Megjelenés: 2017. március 7
Megtekintés: 190.319.983

Mondtam én, hogy a Thundernél nem kell elszomorodni. A Believer szerencsére már a lista elején foglal helyet. Nem is lep meg, hogy lehetne ezt a dalt nem szeretni, és egész nap nem hallgatni? Sehogy. Vagy csak én szeretem ennyire?

Említés a blogon:


 #9
David Guetta ft Justin Bieber - 2U

Megjelenés: 2017. június 8
  Megtekintés: 202.150.118

Imádom, imádom, imádom. Nagyon megszerettem ez utóbbi pár hétben ezt a dalt. De tényleg. Pedig nem gondoltam volna. Tekintettel arra, hogy eleinte nem igazán szívesen hallottam, és nem igazán tetszett. De miért voltam ilyen bolond? Ez egy nagyon nagyon jó dal.

Említés a blogon:


#8
Jonas Blue ft William Singe - Mama

Megjelenés: 2017. május 18
Megtekintés: 219.330.821

Na ez egy igazán nyárias dal. Vagy nincs igazam? Egyszerűen imádom. Ezt is. Mint a lista 80%-át. De ez az igazság. Azt hiszem tavaly volt a Perfect Strangers című dala az előadónak. Már azt is nagyon szerettem. Ezt pedig egyenesen imádom. Tényleg, nagyszerű dal. 

Említés a blogon:


#7
Miley Cyrus - Malibu

Megjelenés: 2017. május 11
Megtekintés: 266.087.630

Annyira imádom Miley új stílusát. Vagyis régiúj stílusát. Nagyon szeretem az új dalait. Kétség kívül a Malibu a kedvencem a megjelent 3 közül, de a másik kettő sem rossz. Sőt....nagyon jó. Remélem mostmár ennél a zenei vonalnál marad, mert nagyon jól áll neki, és nagyon jók az ilyen stílusú dalai. 


#6
Kendrick Lamar - Humble

Megjelenés: 2017. máricus 30
Megtekintés: 293.770.816 

Na jó, ez az a dal, amit tényleg csak azért raktam be a listába, mert nagyon sokszor hallottam, hogy a rádióban játszák és Spotify-on is nagyon jó helyen állt. De én nem, nem tudom meghallgatni. Sajnálom, nekem nem jönnek be az ilyen stílusú zenék, de sokaknak igen, szóval most ez is felkerült a listára. 


#5
Charlie Puth - Attention

Megjelenés: 2017. április 24
Megtekintés: 387.809.139

Ahww nagyon szeretem ezt a dalt is. Arra kellett rájönnöm, hogy egyre több zenét hallgatom Charlie-tól, de annyira jók. Szerintem már van vagy 5 amit így randomra fel tudnék sorolni, hogy imádok. Ami ahhoz képest, hogy nem rég fedeztem fel (kivétel a See You Again) szerintem eléggé jó szám. És szerintem kijelenthetem, hogy az Attention az összes közül a kedvencem.

Említés a blogon:


#4
DJ Khaled ft Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper, Lil Wayne - I'm the One

Megjelenés: 2017. április 28
Megtekintés: 648.691.431

Nem gondoltam volna, hogy valaha azt fogom mondani, hogy nagyon de nagyon szeretem ezt a dalt, de most azt mondom. Eleinte nagyon nem tetszett a zene, mindig elkapcsoltam ha megszólalt. De egy pár hónapja azt veszem észre, hogy nagyon sokat dúdolom, és hallgatom és szeretem. Így van ez velem általában. 


#3
Bruno Mars - That's What I Like

Megjelenés: 2017. március 1
Megtekintés: 879.980.813

Megérkeztünk a bronzérmes dalhoz. Ha azt gondoltátok, hogy valamilyen formában Bruno Mars nem fog feltűnni ezen a listán akkor tévedtetek. Hiszen tudjátok mennyire imádom őt, meg a dalait. Mostanában pedig nagyon beerősített az új lemezével, szóval nem csodálom, hogy dobogós helyet ért el. 


Említés a blogon: 
(megint csak úgy lehetséges, hogy az audió változat már megjelent előtte) 


#2
Ed Sheeran - Shape Of You 

Megjelenés: 2017. január 30
Megtekintés: 2.219.220.892

A második helyezett eléggé elhúzott, ami a megtekintéseket illeti, hiszen Bruno dalának 879 milliós nézettsége volt, Ed konkrétan átugrott egy milliárdot és úgy gondolta, az ő dalának 2 milliárdom megtekintettsége lesz. De most komolyan. Ez meglep valakit? Mert engem nagyon nem. Egész évben imádtam, és imádom ezt a dalt. 

Említés a blogon:


#1
Luis Fonsi ft Daddy Yankee - Despacito

Megjelenés: 2017. január 12
Megtekintés: 3.479.216.280

Nem tudom kit mennyire idegesít már ez a dal. Nem tudom, ki mennyire nem szereti és őszintén megmondom nem is nagyon érdekel. Úgy értem, persze a csapból is ez folyik, de én még mindig nągyon imádom. És pont. De őszintén? Meglep bárkit is, hogy ezen a nyáron ez a zene volt a legnépszerűbb? Szerintem nem. Szóval, ha utáljátok, ha imádjátok, most hallgassátok meg utoljára, és méltóan búcsúzzunk el a nyártól. 

Említés a blogon: 


És ezennel a lista végére is értünk. Ezek lettek volna tehát azok a zenék, amik szerintem nyáron nagyon népszerűek voltak és nagyon sokan hallgatták. Írjátok meg kommentben, hogy nektek mi volt a kedvencetek ezek közül! Illetve, mi az a dal, amivel még bővítenéte a listát. Az én részemről még egy 10 zene biztosan van. 


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. szeptember 4) 

You Might Also Like

0 megjegyzés