Ezeket hallgassátok a hétvégén

Sziasztok!




Mivel holnap munkaszüneti nap van, ezért határozottan kijelenthetem, hogy elkezdődött a hétvége. Akik iskolába járnak, azoknak van még plusz egy hetük is. Zenét hallgatni, sorozatokat és filmeket nézni, vagy esetleg olvasni. Ma összegyűjtöttem nektek néhány kedvenc zenémet amik a hétvégét feldobhatják. 


#1 
Punnany Massif - Hétvégre
Már a cím is sokat elárul. Szerintem egy hétvégi bulihoz vagy csak egy otthon lazulós naphoz elengedhetetlen.


#2
Bruno Mars - Lazy song
Nem mész ki a lakásból? Egész nap pizsiben vagy otthon? Csak tv-t nézel? Akkor ez a zene rólad szól. 

#3
The Weeknd - Can't feel my face
Ha már az előadó nevében benne van a hétvége szó, akkor nem hagyhattam ki tőle egy dalt.

#4
Maclemore & Ryan Lewis - Downtown
Mi köze a hétvégéhez? Fogalmam sincs, de hihetetlenül megszerettem ezt a zenét, ezért elengedhetetlen a hétvégi lejátszási listáról.

#5
One Direction - Drag me down
Van olyan aki nem ismerné ezt a dalt? Ha nem is szereti, vagy nem tudja a szövegét a dallam tuti rémlik. Alap "darab"

#6
Lost Frequencies - Are you with me
Kicsit le vagyok maradva, mert ezt a zenét én még csak most ismertem meg. De szerintem nem vagyok egyedül és nagyon sokan szeretik.

#7
R. City ft Adam Levine - Locked Away
Ezzel a zenével is úgy voltam mint a Stitches-sel. Elfelejtettem. De komolyan. Most pedig halálra hallgatom. Egy jó kis hétvégi bulin lehet rá táncolni.


Úgy gondoltam itt meg is állnék, mert ha mindent leírnék 1: nagyon sok és hosszú lenne 2: nem tudnék semmit írni az e havi kedvences bejegyzésbe. Meg mindig tartalékolok, hogyha véletlen kifogynék az ötletekből, akkor  is tudjak nektek valami bejegyzést összekaparni. Valamint úgy gondoltam, hogy most inkább olyan zenéket mutatok be, amik még nem szerepeltek a blogon.  

Jó hétvégét, remélem ezek a zenék is megjelennek majd a listádon.

Zenékben gazdag napot!:)
     XOXO


(Következő bejegyzés: 2015. október 26.)


Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés