Ez történt idén.....2015

Sziasztok!



Először is, mindenkinek nagyon boldog új évet szeretnék kívánni. Remélem jól telt a szilveszteretek és hogy jól kezdődött az évetek. A mai bejegyzésben összegyűjtöm nektek mindazt, ami 2015-ben történt a bloggal.


1) Nyitás

Az első és legfontosabb dolog, hogy augusztusban létrejött a Zene mindörökké blog. Ki gondolta volna, hogy egy unalmas nyári este, új zenék után kutatva indítok egy blogot?! Hát én nem. Nagyon random dolog volt. Úgy voltam vele, majd lesz valahogy, maximum csak én olvasom. Azonban egyáltalán nem bántam meg, hogy létrehoztam a blogot.

2) Kinézet

Idén, ebben az 5 hónapban, két kinézete volt az oldalnak. Egy teljesen átlagos, valamint egy karácsonyos. Sajnos magát az oldalt elfelejtettem lefényképezni, mindössze csak a fejlécek vannak meg. 2016-ban okosabb leszek, és már az egészet lementem. Sajnos a fejlécgyártást még gyakorolnom kell, azonban úgy gondolom annyira elviselhetetlenül rossz egyik sem lett.


augusztus 3 -  december 10
december 10 - január 1

3) Bejegyzések
Ez alatt az 5 hónap alatt összesen 49 bejegyzést sikerült összehoznom. Sikerült magam tartani a beígért heti két bejegyzéshez. Egy zeneajánlóhoz és egy valami random zenés témájúhoz. A legtöbb bejegyzés augusztusban született. Tartalmazott egy bemutatkozó/kezdő bejegyzést, 5 zeneajánlót, 2 toplistát, 1 rendhagyó bejegyzést, 1 díjátadó eredményt és 2 hírt.
A 49 bejegyzésből összesen 22 volt Hétfői zeneajánló, tehát ebben a pár hónapban 22 dal kapta meg a lehetőséget, hogy önálló bejegyzésben szerepeljen. 
6db toplistát írtam, ahol összegyűjtöttem a nyár legjobb dalait, valamint kedvenc előadóimtól a legjobb dalokat.
5 díjátadóról írtam, ahol szinte mindig ugyanazok voltak a jelöltek ( :D ) 
Sikerült 3 karácsony témájú bejegyzést írnom, ahol zenéket, filmeket és ajándék ötleteket mutattam.
A maradék pedig rendhagyó bejegyzés volt vagy pedig hírekről szólt.

4) Zenék 
Sok idő volt, de összeszámoltam összesen 109 különböző dalt mutattam be nektek. Ezek között volt rock, electro, rap, valamint -ami a legtöbb volt- pop. Ezekhez pedig hozzájön a novemberben elindított Dalok hónapja, amit az oldalsávban találhattok meg. Ott összesen 9 dal kapott eddig helyet.

5) Látogatók
A legjobb részt hagytam utoljára. Legalábbis számomra ez a legjobb. Amint, már írtam, annak is örültem volna ha esetleg csak én olvasom néha a blogot. Nem számítottam 500-1000 megtekintésnél többre idén. Azonban ezt igenis sikerült felülmúlnunk. Összesen 5973-szor kattintottatok a blogomra ebben az évben. Ami akárhogy is számolom, több mint ezer megtekintést jelent átlagosan havonta. Úgy gondolom, hogy ez egy szép szám. És ennek nagyon nagyon nagyon örülök. Nem tudom elégszer megköszönni nektek mindezt. A legtöbbször egyébként most, decemberben kattintottatok a blogra, több mint 1800-szor. Nagyon brutál. Nagyon köszönöm. 


Ez lett volna ez az év, vagyis inkább félév a blogon. Remélem tetszett nektek ez a kis összegzés. 2016-ban már sokkal hosszabbra tudom írni. Mégegyszer köszönöm, hogy 2015-ben ennyiszer rákattintottatok a blogra.

Zenékben gazdag napot!:) 
     XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. január 4.) 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!
    Ez úton szeretnék, Szeretetben, Sikerekben gazdag Boldog Békés Új Esztendőt Kívánni!

    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés