Hétfői zeneajánló: Kygo - Raging


Sziasztok!








Mit szóltok ahhoz, ha azt mondom Kygo? Remélem ti is örömötökben ugráltok, mert ahogy már egy korábbi bejegyzésemben elmondtam én imádom a norvég DJ-t. A mai bejegyzésben egyik legújabb dalát mutatom be nektek, szóval ha érdekel kattintsatok tovább.





Azt már tudjuk, hogy nagyon szeretem Kygo-t és azt is, hogy kb az összes zenéjét hallgatom, azonban nem mindegyikről csinálok zeneajánlót. Mondjuk ha tehetném mindegyikről írnék, de akkor elég unalmas lenne a blog. Amikor megláttam, hogy újabb dala jött ki, akkor már azonnal tudtam, hogy erről bejegyzést fogok csinálni. Igen, tudom, milyen már az, hogy az előadó alapján ítélek és még azt sem tudom milyen a zene, de már kb írom az ajánlót róla. Azonban két dolog miatt tudtam, hogy írnom kell róla: az egyik, hogy már régen volt tőle zeneajánló, a másik pedig az, hogy szerintem nincs olyan dala, ami ne lenne jó és ne lenne pár hét/hónap múlva gigasláger. 

Egyébként, ha engem kérdeztek ezzel is az lesz, mint a Fireston-nal és a Here For You-val, meg még sorolhatnám. Hihetetlen nagy nyári sláger lesz. Azt hiszem már kezd összeállni miket fogok hallgatni a nyár folyamán. Szerintem ha hasonló a zenei ízlésetek, mint nekem akkor már ti is tudjátok nagyjából.

A zene ritmusos mégsem az az őrült zene, amikor kb 10 percen keresztül csak a tucctucc-ot hallod (egyébként ezt hogy kell helyesen mondani?) Imádom, hogy Kygo nem csak egy Dj, vagyis de, csak egy DJ de a dalaiban mindig énekel valaki, így nem veszti el a zene az élvezhetőségét. 

Kygo-ról már egy régebbi zeneajánlóban írtam, szóval ha kíváncsi vagy rá, akkor kattints ide


A dal lassan 1 hónapja, április 19.-én került fel a Youtube-ra és lassan eléri a 10 milliós megtekintést, ami szerintem közepes szám. Ha rajtam múlna, több milliárd megtekintése lenne, de ez a 10 millió sem rossz. Szerintem ha júniusban visszanézünk rá, akkor már a háromszorosa lesz. Emellett a Spotify nemzetközi toplistáján a 44.helyen található meg, és hétről-hétre egy feljebb kerül.


Music video


FRISS: Már megtalálható az Official video is



Spotify





Lyrics

Standing in the cold in the frozen wind
I'm leaving you behind but it's not the end
No, no, no
Walking on a plane as I hold my breath
It's gonna be weeks 'til I breathe again
No, no, no

I know that you hate it
And I hate it
Just as much as you
But if you can brave it
I can brave it
Brave it all for you

Call me anytime you can see the lightning
Don't you be alone, you can always find me
We've got our wild love raging, raging
Lost among a million changing faces
Every day our eyes keep trading places
We've got our wild love raging, raging

Raging, raging
Raging, raging
Raging, raging

Checking into hotel loneliness
It's not what I've been used to, I confess
So wake up three times a night
Talking to a stranger is nothing new
She knows how to smile but not like you
So I wait for you all night

I know that you hate it
And I hate it
Just as much as you
But if you can brave it
I can brave it
Brave it all for you

Call me anytime you can see the lightning
Don't you be alone, you can always find me
We've got our wild love raging, raging
Lost among a million changing faces
Every day our eyes keep trading places
We've got our wild love raging, raging

Raging, raging

Call me anytime you can see the lightning
Don't you be alone, you can always find me
We've got our wild love raging, raging
Holding on the wind with you forever
Holding onto us for worse or better
We've got our wild love raging, raging
Raging, raging
Raging, raging
Call me anytime that you see the lightning
Never feel alone, you can always find me
We've got our wild love raging, raging


A dalszöveget magyarul itt megtaláljátok: kattints ide.


Remélem tetszett a mai bejegyzés, és egyel több nyári dallal bővült a lejátszási listátok.


Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016,május 23.) 


Forrás: youtube.com, azlyrics.com

You Might Also Like

0 megjegyzés