Radio Disney Music Awards 2016 - A győztesek


Sziasztok!



A mai bejegyzésben a Radio Disney Music Awards győzteseit olvashatjátok. Az átadóra április 30.-án került sor Los Angelesben. Az eredmény szerintem nem lesz senkinek meglepő. Ha kíváncsiak vagytok a nyertesekre, olvassatok tovább.



Legjobb együttes:


A jelöltek

  • Fall Out Boy
  • Fifth Harmony
  • One Direction
  • R5
Akinek szurkoltam: R5 kivételével mindenki. Őket sajnos nem ismerem.
A győztes: Fifth Harmony


Legjobb férfi előadó:

A jelöltek
  • Ed Sheeran
  • Justin Bieber
  • Nick Jonas
  • Shawn Mendes
Akinek szurkoltam: Természetesen mindenki. Jól tudjátok mennyire imádom mindannyiukat.
A győztes: Ed Sheeran


Legjobb női előadó:

A jelöltek
  • Adele
  • Meghan Trainor
  • Selena Gomez
  • Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Itt is mindenki, viszont a legjobban Taylor Swift-nek.
A győztes: Selena Gomez 


Az év dala:

A jelöltek
A győztes: Taylor Swift - Bad Blood


Legjobb szerelmes dal:

A jelöltek
A győztes: One Direction - Perfect


Legkitartóbb rajongók:

A jelöltek
  • Beliebers
  • Directioners
  • Harmonizers
  • Swifties
Akinek szurkoltam: Itt lehet szurkolni? Minden esetre én Belieber, Directioner és Swiftie vagyok. Persze a Fifth Harmony-t is szeretem, viszont nekik csak néhány zenéjüket ismerem.
A győztes: Harmonizers


Az év felfedezettje:

A jelöltek
  • Alessia Cara
  • Charlie Puth
  • Rachel Pattern
  • Tory Kelly
Akinek szurkoltam: Alessia Cara
A győztes: Tory Kell


Legjobb új előadó:

A jelöltek
  • DNCE
  • Daya
  • Kelsea Ballerini
  • Nathan Sykes
Akinek szurkoltam: DNCE
A győztes: Kelsea Ballerini


Legjobb dal, ami megmosolyogtat:

A jelöltek
A győztes: Meghan Trainor - Better When I'm Dancing


A Radio Disney legfelkapottabb előadója:

A jelöltek
  • Justin Bieber
  • One Direction
  • Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Ők a kedvenceim, tehát mindenkinek.
A győztes: Taylor Swift


Legjobb karaoke dal:

A jelöltek
A győztes: Justin Bieber - What Do You Mean?


Legjobb "himnusz":

A jelöltek
A győztes: Sabrina Carpenter - Eyes Wide Open


Legjobb táncdal:

A jelöltek
A győztes: Ariana Grande - Focus


Legjobb szakítós dal:

A jelöltek
A győztes: Taylor Swift - Bad Blood


Legjobb stílusú előadó:

A jelöltek
  • Becky G
  • Gwen Stefani
  • Taylor Swift
  • Zendaya
Akinek szurkoltam: Taylor, Zendaya
A győztes: Becky G


A Radio Disney kedvenc county dala:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Gondolom már tudjátok. Country, szóval senki :\
A győztes: Maddie & Tae - Fly


A Radio Disney kedvenc country előadója:

A jelöltek
  • Hunter Hayes
  • Kelsea Ballerini
  • Maddie & Tae
  • Sam Hunt
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Maddie & Tae



Ők lettek volna tehát az idei Radio Disney Music Award győztesei. Ezen a díjátadón is - mint oly sok másikon - Taylor Swift vihette haza a legtöbb díjat. Mondjuk most nem volt olyan fölényes a győzelem, mint szokott lenni.

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés! 

Zenékben gazdag napot!:) 
     XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. május 16.) 



Forrás: hollywoodlife.com

You Might Also Like

0 megjegyzés