Top10: Dalok amik felvidítanak

Sziasztok!




Gondolom mindenkivel előfordult már, hogy ilyen vagy olyan okokból de elszomorodott, rossz volt a kedve, nem szeretett volna semmit csinálni. A mai bejegyzésben ez ellen fogunk tenni. Elhozom nektek a 10 kedvenc dalomat, amik biztosan felvidítanak még a legrosszabb napokon is.






#1
James Brown - I Feel Good
Már a címe is mutatja "Jól érzem magam", akkor mi másról is szólhatna ez a dal mint a boldogságról? Ha a cím alapján nem ugrik be ez a dal, akkor muszáj meghallgatnotok, hiszen biztosan ismeritek. Szerintem nincs ember aki ezt ne ismerné, Régen giga sláger volt, valamint rengeteg filmben felcsendül az ismert dallam. 


#2
American Authors - Best Day Of My Life
Kell ennél nagyobb inspiráció egy unalmas hétfő reggelen, amikor legszívesebben az ember csak egész nap lazsálna? Nem hiszem, hiszen lehet, hogy reggel alig bírsz felkelni és egy kicsit sem vagy motivált, de senki nem tudhatja....lehet, hogy "ez a nap lesz életed legjobb napja".


#3
Pharell Williams - Happy
A legutóbbi toplistás bejegyzésemben is szerepelt ez a dal. Akkor azt mondtam, erre bármikor felkelsz és ez igaz is. Emellett biztosan nem leszel szomorú, ha a dalt hallgatod. Vagy ha az voltál előtte, akkor 3 percig ezt biztosan el fogod felejteni, és kiugrasz az ágyból és egy óriásit táncolsz. 


#4
Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy
Most pedig a sok gyors és pörgős dal után kicsit lelassulunk. Ezt a dalt szerintem mindenki kívülről ismeri cím, dallam, előadó és úgy kb minden alapján. Ha szereted a raggie-t, azért imádod, ha nem akkor meg egyszerűen csak azért mert iszonyat jó a dal. Soha nem kell aggódni véresen komolyan semmi miatt, nem kell folyamatosan szomorkodni, légy mindig boldog és mosolyogj azokra, akik szembe jönnek veled az utcán. A probléma valahogy meg fog oldódni. 


#5
Junior Senior - Move Your Feet 
Gondolom a cím alapján megintcsak keveseteknek ugrik be ez a dal. Azonban ez is egy olyan zene, ami azonnal táncra perdít ezáltal pedig boldoggá tesz. Egyébként az I Feel Good-hoz hasonlóan ez a dal is nagyon sok filmben megtalálható. Szóval ha máshonnan nem, akkor egy filmből tuti be fog ugrani. 

#6
NONONO - Pumping Blood
Ha sokat nézel tv-t, akkor biztosan felismerted a dalt az első másodpercben. Arra már nem emlékszek minek a reklámdala volt a Pumping Blood, de nem volt olyan régen, hogy minden egyes fél órában fel ne csendült volna a dal. 



#7
Third Eye Blind - Semi-Charmed Life
Ismét a film imádókhoz szólnék első sorban. Tü-tü-tü-tütürüttürü. Amerikai Pite? Biztosan megvan. Na ez a dal, az ami abban a filmben hallható. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én évekig - még egyszer mondanám ÉVEKIG - kerestem ezt a dalt. Annyira imádtam már csak a tü-tü-s részt, hogy én már ott tudtam ez egyszer kedvenc lesz. És így is lett, ez az egyik olyan dal amit az évek múltával sem tudok elfelejteni és mindig helye van az aktuális lejátszási listámon. 


#8
Daft Punk - Get Lucky
Nem emlékszem már pontosan, körülbelül 2-3 éve nyáron ez volt a legnagyobb kedvencem. Mindig ezt üvöltettem a hangfalakból, mindig ezt üvöltöttem saját magam is, de egyszerűen nem lehet ellenállni ennek a dalnak. Egyébként Pharell csak olyan dalokban tud részt venni/csak olyan dalai vannak amik nagyon jó kedvre derítenek minket?!


#9
Katrina & The Waves - Walking On Sunshine
Ez a dal szerintem már címből beugrik mindenkinek. Lehet mellette szomorkodni? Nem igazán. Egyébként ez szintén egy olyan dal, ami pár évvel ezelőtt egy reklámban is hallható volt. Imádom az ilyen reklámokat, ezeket még szívesen nézem. Egyébként, egy kis háttér információ: éppen most hallgatom a dalt és mindjárt kiugrok a székből, annyira élvezem.


#10

Mary PopKids ft Punnany Massif - Mosoly

Végül, de nem utolsó sorban pedig egy magyar zene. Ha nem adta volna át az eddigi dalok ritmusa a boldogságot, akkor majd ez szöveg biztosan átadja. Valamint a ritmus is, igaz kicsit lassabb de szerintem még mindig a ritmusos kategóriába tartozik. A legnagyobb kedvenc magyar dalom egyébként. 




Ezek lettek volna azok a dalok, amik engem felvidítanak. Remélem nálatok is elértem ugyanezt a hatást. Érdekes számomra, hogy ezeknek a daloknak 60-70%-a régi dal, tehát csak én vettem észre hogy a mai daloknak csak nagyon kevés része szól igazán a boldogságról? Remélem azért van egy pár, csak én nem ismerem őket.
És mégegyszer, soha ne felejtsetek el mosolyogni és nevetni, hiszen egy rossz dolog után mindig jön egy jó, és ha ezt mással nem, akkor a zenével biztosan lehet orvosolni. 


Zenékben gazdag napot!:)
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2016.május 23.) 


Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés