Alternative Press Music Awards 2016 - A győztesek

Sziasztok!





A mai bejegyzésben a már elolvasott Alternative Press Music Awards idei jelöltjeinek és győzteseinek listáját hozam el nektek. Ha kíváncsiak vagytok kik nyertek, olvassatok tovább.





Ahogy a címből már rájöhettetek, nem azt a bejegyzést hoztam ma, amit terveztem. Viszont nem szerettem volna ezt a díjátadót sem kihagyni, és jövőhéten már túl későnek éreztem előrébb hoztam egy héttel, az eredeti bejegyzés pedig tolódik. Most pedig lássuk a győzteseket.

Legjobb énekes:

A jelöltek


  • Alex Gaskarth (All Time Low) 
  • Caleb Shomo (Beartooth) 
  • Patrick Stump (Fall Out Boy) 
  • Lzzy Hale (Halestorm) 
  • Kellin Quinn (Sleeping With Sirens) 
  • Corey Taylor (Slipknot) 
Akinek szurkoltam: Patrick Stump és Corey Taylor
A győztes: Patrick Stump

Legjobb gitáros:

A jelöltek
  • Kevin Skaff (A Day To Remember) 
  • JB Brubaker (August Burns Red)
  • Kellen McGregor (Memphis May Fire) 
  • Chad Gilbert (New Found Glory)
  • Misha Mansoor ( Periphery) 
  • Jack Flower ( Sleeping With Sirens) 
Akinek szurkoltam: Sajnos senkit nem ismerek
A győztes: Jack Flower

Legjobb basszusgitáros: 

A jelöltek
  • Ralph Sica ( Being As An Ocean) 
  • Skyler Acord ( Issues) 
  • Ryan Neff ( Miss May I ) 
  • Matthey Taylor ( Motion City Soundtrack) 
  • Ahren Stringer ( The Amity Affliction) 
  • Kelen Capener ( The Story So Far) 
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Skyler Acord

Legjobb dobos:

A jelöltek
  • Christian Coma (Black Veil Brides) 
  • Loniel Robinson ( Ietlive) 
  • Jerod Boyd ( Miss May I )
  • Dani Washington ( Neck Deep ) 
  • Maxx Danziger ( Set It Off) 
  • Aaron Gillespie ( Underoath) 
Akinek szurkoltam: Christian Coma
A győztes: Christian Coma

Legjobb nemzetközi zenekar:

A jelöltek
  • As It Is (Egyesült Királyság) 
  • Babymetal ( Japán) 
  • Marianas Trench ( Kanada) 
  • One OK Rock ( Japán) 
  • Parkway Drive ( Ausztrália) 
  • You Me At Six ( Egyesült Királyság) 
Akinek szurkoltam: -
A győztes: You Me At Six

Legjobb videó:

A jelöltek
  • All Time Low  - Something's Gotta Give
  • August Burns Red - Identity
  • Panic! At The Disco - Emperor's New Clothes
  • State Champs - If I'm Lucky
  • The Wonder Years - Cardinals
  • Twenty One Pilots - Stressed Out
Akinek szurkoltam: Panic! At The Disco, Twenty One Pilots
A győztes: Panic! At The Disco


Az év dala:

A jelöltek
  • Falling in Reverse - Just Like You 
  • Never Shout Never - Hey! We OK
  • Of Mice & Men - Would You Still Be There
  • Panic! At The Disco - Hallelujah
  • Pierce The Veil - The Divine Zero
  • State Champs - Secrets
Akinek szurkoltam: Panic! At The Disco 
A győztes: Panic! At The Disco

Legjobb élő:

A jelöltek
  • Attilla
  • Beartooth
  • Issues
  • Motionless In White
  • Neck Deep
  • Slipknot
Akinek szurkoltam: Slipknot
A győztes: Neck Deep


A legjótékonykodóbb előadó:

A jelöltek

  • Andrew McMahon ( Dear Jack Foundation) 
  • Jake Luhrs ( HeartSupport) 
  • The Used ( Living the Dream) 
  • The Wonder Years ( Puppies Behind Bars, After School All - Stars, The Herren Project,, Futures Withous Violence) 
  • This Wild Life (National Breast Cancer Foundation) 
  • You Me At Six ( Passport Back To The Bars, The Ghost Inside U.K Fundraiser, PETA
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Jake Luhrs


Legelszántabb rajongótáborral rendelkezők:

A jelöltek
  • Issues
  • Mayday Parade
  • New Year's Day
  • PVRIS
  • The Ghost Inside
  • The Maine
Akinek szurkoltam: -
A győztes: The Ghost Inside

Legjobb feltörekvő zenekar:

A jelöltek
  • I Prevail
  • Knuckle Puck
  • Neck Deep
  • New Year's Day
  • Set It Off
  • State Champs 
Akinek szurkoltam: -
A győztes: State Champs

Legjobb underground zenekar:

A jelöltek
  • Cane Hill
  • Creeper
  • Moose Blood
  • ROAM
  • Tiny Moving Parts
  • Too Close Too Much
Akinek szurkoltam: -
A győztes: Too Close Too Much

Az év albuma:

A jelöltek
  • All Thime Low - Future Hearts
  • August Burns Red - Found in Far Away Places
  • Bring Me The Horizon - That's The Spirit
  • Knuckle Puck - Copacetic
  • The Maine - American Candy
  • Marilyn Manson - The Pale Emperor
  • Neck Deep - Life's Not Out To Get You 
  • Sleeping With Sirens - Madness
  • State Champs - Around The World And Back
  • Twenty One Pilots - Blurryface
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots

Az év előadója:

A jelöltek
  • All Time Low
  • Beartooth
  • PVRIS
  • Fall Out Boy
  • Motionless In White
  • Panic! At The Disco
  • Real Friends
  • Sleeping With Sirens
  • Slipknot
  • Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: F.O.B, Panic! At The Disco, Slipknot, Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots

Ők lettek volna az idei év díjazottai. Az este győztese a Twenty One Pilots lett, hiszen ők hozták el a legtöbb - három - díjat. Innen is gratulálok mindenkinek, bár kétlem hogy eljutna hozzájuk (:D ).
Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés, annak ellenére, hogy nem egy megszokott díjátadóról hoztam jelentést. Próbálok mindenkinek kedvezni. Szerencsére pár helyen voltak olyanok akiket jobban ismertem, nem csak hallottam már róluk, szóval ott tudtam 1-2 kedvencet írni. 

A dalokat megtaláljátok, ha rákattintotok a linkre, a szokásos módon.


Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. július 25.) 


Forrás: altpress.com

You Might Also Like

0 megjegyzés