BET Awards 2016 - Zenei kategória győztesek.

Sziasztok!



A mai bejegyzésben egy újabb díjátadó eredményét hoztam el nektek. A BET Awards-ra június 26. - án kerítettek sort. Összesen 20 kategóriában hirdettek győzteseket, ebből 12 zenei volt a többi film sport stb.  Ha kíváncsiak vagytok kik nyertek, olvassatok tovább.



Az év videóklipje


A jelöltek:

A győztes: Beyoncé - Formation
Akinek szurkoltam. Senki. Jól kezdem igaz?


Az év videoklip rendezője

A jelöltek:
  • Benny Boom
  • Colin Tilley & The Little Homies
  • Chris Brown
  • Director X
  • Hype Williams
A győztes: Director X
Akinek szurkoltam: -


A legjobb női előadó R&B/pop kategóriában

A jelöletek:
  • Adele
  • Andra Day
  • Beyoncé
  • K.Michelle
  • Rihanna
A győztes: Beyoncé
Akinek szurkoltam: Rihanna


A legjobb férfi előadó R&B / pop kategóriában

A jelöltek:
  • Bryson Tiller
  • Chris Brown
  • Jeremih
  • The Weeknd
  • Tyrese
A győztes: Bryson Tiller
Akinek szurkoltam: The Weeknd


A legjobb női hiphop előadó

A jelölek:
  • Dej Loaf
  • Lil' Kim
  • Missy Elliott
  • Nicki Minaj
  • Remy Ma
A győztes: Nicki Minaj
Akinek szurkoltam: Nicki Minaj


A legjobb férfi hiphop előadó

A jelöltek:
  • Drake
  • Fetty Wap
  • Future
  • J. Cole
  • Kanye West
  • Kendrick Lamar
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: Egyikőjüket sem szeretem igazán, így ez megint kimarad. 


A legjobb csapat

A jelöltek:
  • 2 Chainz & Lil Wayne
  • Drake & Furure
  • Puff Daddy & The Family
  • Rae Sremmurd
  • The internet
A győztes: Drake & Future
Akinek szurkoltam: 2 Chainz & Lil Wayne


A legjobb együttműködés

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -


A legjobb új előadó

A jelöltek:
  • Alessia Cara
  • Andra Day
  • Bryson Tiller
  • Kehlani
  • Tory Lanez
A győztes: Bryson Tiller
Akinek szurkoltam: Alessia Cara



A legjobb gospel előadó

A jelöltek:


  • Anthony brown & Group Therapy
  • Erica Atkins - Campbell
  • Kirk Franklin
  • Lacrae
  • Tamela MAnn
  • Tasha Cobbs
A győztes: Kirk Franklin
Akinek szurkoltam: -


A Coca-Cola nézők által odaítélt díj

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -


Központ díj

A jelöltek:
Akinek szurkoltam:

Az este abszolút győztese egyértelműen Beyoncé, hiszen 5 kategóriában jelölték, és mind az ötben győzött.

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés. Annak ellenére, hogy kb 1 helyre tudtam írni, kinek szurkoltam. Az igazság az, hogy nem nagyon az én világom a Hip-hop és nagyon sok zenét ismertem ezek közül, de nem szeretem őket (később erről bejegyzés is lesz). 

Ha kíváncsiak vagytok a többi győztesre, akkor ezen a linken megtaláljátok: katt

Zenékben gazdag napot!:) 
             XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. július 4.) 


Forrás: hotnewhiphop.com

You Might Also Like

0 megjegyzés