Egy éves a Zene mindörökre

Sziasztok!




El sem hiszem, hogy elérkezett ez a nap. Ma egy éves a blog. Ebben az egy évben sok dolgon ment keresztül a blog. A mai bejegyzésben ezt fogom összeszedni. Szóval ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább.





Nem tervezem, hogy megírom ugyanazt a bejegyzést, mint a tavalyi év végén összegzésként írtam nektek. Mindössze köszönetet szeretnék kérni. Először is a megtekintésekért. Soha nem gondoltam volna, hogy egy év alatt túl leszünk a 30.000-es látogatáson. Amint már tudjátok, volt régen egy blogom. De ott még a 10.000-es megtekintést sem értem el, pedig elég sokáig írtam. Szóval én ennek a blognak is úgy indultam neki, hogy ha csak én olvasom, akkor is élvezettel fogom csinálni. De mi történt? Elmondhatom, hogy majdnem az összes kontinensről olvassák, vagy ha nem is olvassák, de rákattintottak már a blogomra. Értelem szerűen a magyar megtekintés a legtöbb, de hogy utána mi van, az nagyon meglep. Az Egyesült Államok. Igen. Számomra nagyon meglepő, de annál nagyobb örömöt okoz, hogy az USA-ban is van akit érdekel amit írok. Pedig lehet nem is értik az írásaimat, mégis nézik a blogot. Ez után harmadik helyen Románia áll, nem sokkal lentebb, mint USA. Nagyon örülök nekik. A másik legnagyobb meglepetés, Kína. Ki nézné az én blogomat Kínából? Hát vannak akik néha ránéznek. Nem sokan, mert azt hiszem, hogy onnan van a 2. legkevesebb megtekintés. De nekem nem a számok számítanak. Persze, hatalmas öröm mindegyik, de amint már mondtam, örülök annak is, ha csak 1-2 embert teszek boldoggá a blogommal. 

Ez alatt az egy év alatt túl vagyok az egyik legnagyobb design változtatásomon is. Persze, ez is még mindig blogspot-os sablon, de mégis. Soha nem tudtam ilyen dolgokat csináltam. Nem tudtam normális fejlécet készíteni (lásd első), örültem ha kitudtam rakni a bejegyzéseket. Most azonban nagyon sok jó kis modul található meg a blogon, ami szerintem színessé teszi az egészet. És nem titok, az előző design-t nagyon szerettem, de azt hiszem az egyszerűségének köszönhetően ez a mostani lett a kedvencem és remélem ti is szeretitek. 

Sokat változott az írásom is. Eleinte nagyon nagyon össze-vissza írtam. Nem mintha mostanában olyan nagyon összeszedett lenne az írásom, mégis úgy gondolom kevesebb benne a kusza dolog, mint eleinte volt. Az egy év alatt összesen 115 bejegyzést tettem közzé (ez a 116.) és elárulok egy kicsi titkot. Jelenleg 23 piszkozat található meg, amik biztosan közzé lesznek téve a jövőben. Szóval egy jó darabig még biztosan ellátlak titeket a bejegyzéseimmel. És ha már a bejegyzéseknél tartok, azok is nagyon sokat színesedtek. Már megtalálható benne eggyel több kép, ami nagyon nagy haladás. Spotify link képpel társítva, érdekességek, és bár mostmár azt nem látjátok, de egy időben Hasonló bejegyzéseket is kereshettetek. Amin még mindig dolgozok, hogy meg tudjak csinálni ebben a sablonban is, de valamiért nem úgy alakul, ahogy én szeretném. 

Azt hiszem nagyjából ennyi az amit most el szeretnék mondani. Nehéz. Nagyon nehéz erről az egy évről beszélni, mert sok minden történt. De érdekes módon minden bejegyzés a fejemben van, és tudom mi találhat meg benne, mi a címe és körülbelül mikor raktam ki. És ez nem csak velem van így. Ha blogger vagy, vagy videókat készítesz valahogy lesz egy ilyen "képességed". (Erősítsetek meg bloggerek!! :D) 

A bejegyzés végére, pedig tényleg szeretnék még egyszer köszönetet mondani. Lehet hogy soknak tűnik ez, valamint felmerülhet bennetek, hogy minek ilyen nagy feneket keríteni ennek az egésznek, hisz ez csak egy blog. Ebben igazatok van, ez csak egy blog, de az enyém, és itt kiélhetem minden kreativitásom, mindent amit csak szeretnék. És ebben az örömben rengeteg örömöt és boldog percet okozott nekem. Egy blog mi mindenre képes igaz? De persze nagy szerepetek van nektek is a boldogságomban. Hiszen ha nem írnátok néha dicsérő és pozitív kommenteket és dobnátok fel vele a legszürkébb napjaimat, akkor most nem ott tartanék ahol.

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO
(Következő bejegyzés: 2016. augusztus 4.) 


Eddigi szülinapos bejegyzések:
1) Hétfői zeneajánló: Katy Perry - Birthday
2) Blogger Tag

You Might Also Like

2 megjegyzés