Top5: Halloween dalok

Sziasztok!


Képtalálat a következőre: „tumblr halloween music”

Igaz, hogy nálunk nem igazán szokás a Halloween és az ezzel járó partyk szervezése, de úgy gondoltam, hogy ha valaki mégis szervezne valami jó kis beöltözős bulit, annak a mai bejegyzéssel adok 1-2 tippet, hogy milyen zenét is játszon. Szóval ha kíváncsi vagyok, olvass tovább.



#1
Michael Jackson - Thriller
Úgy döntöttem, hogy a legegyértelműbbel kezdem. Ez az a dal, ami nem maradhat ki egyetlen Halloween-i buliról sem. A klippje, a zene, a cím, a szöveg. Minden egy ilyen partyra való. Arról persze nem beszélve, hogy Michael Jackson...

#2
Backstreet Boys - Everybody
Nem tudom milyen korosztály olvassa a blogot, de szerintem ezt a zenét szinte mindenki ismeri. Én eddig kb 2 vagy maximum 3 beöltözős bulin voltam, de ez is egy kötelező dal. Meg úgy alapjában az év összes napján kötelező, hiszen ez is egy iszonyatosan jó zene és kérek még ilyeneket. 

#3
Marilyn Manson - This is Halloween
A Karácsonyi lidércnyomás az egyik örök kedvenc októberi filmem. Nincs olyan év, hogy ne nézném meg. Ez a dal pedig ebben a filmben csendül fel. Mind a dalt mind a filmet imádom. 

#4
Ghostbusters
Nemrég jött ki az új Szellemirtók. Én nagyon szeretem ezt a filmet. Tényleg hasonló képen vagyok ezzel is, mint a Karácsonyi lidércnyomással. Bár talán itt egy kicsit a zenét jobban szeretem, de nem baj. A lényeg akkor is ugyanaz. Játszátok a halloweeni bulin! 

#5
Addams Family
Végül de nem utolsó sorban csak egy kis zenécskét hoztam, méghozzá az Adams Family főcímdalát. Ez is egy tökéletes dal, valamint film is. Ha még nem láttátok akkor nézzétek meg, ha pedig láttátok, akkor nézzétek meg újra. Ha pedig mégsem szeretnétek megnézni, akkor hallgassátok végig egy párszor a zenét. 

Ezek lettek volna az én kedvenc "ijesztő" dalaim. Így visszanézve eléggé vicces hogy 3 kapásból egy-egy filmből van, de nézzük a dolog jó oldalát. Nem csak jó zeneötleteket kaptatok, hanem filmötleteket is. Remélem hasznosnak találtátok a bejegyzést. Nektek mi a kedvenc Halloween-i dalotok és filmetek?


Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. október 24.) 



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés