Comet 2016 - A győztesek BLOGMAS #8

Sziasztok!



Egy év kihagyása után új köntösbe öltözve ismét megrendezték a Comet gálát. Bár lehetett róla rossz híreket hallani, mégis úgy döntöttem, azt a pár győztest elhozom nektek a mai bejegyzésben. Szóval ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább.






Az év női előadója

A jelöltek:

  • Fábián Juli
  • Horányi Juli
  • Radics Gigi
  • Rúzsa Magdi
  • Tóth Gabi

A győztes: Rúzsa Magdi
Akinek szurkoltam: Tóth Gabi


Az év férfi előadója

A jelöltek:
  • Caramel
  • Freddie
  • Király Viktor
  • Majka
  • Oláh Gergő
A győztes: Majka
Akinek szurkoltam: Mindenki


Legjobb zenekar

A jelöltek:
  • Irie Maffia
  • Margaret Island
  • Halott Pénz
  • Quimby
  • Wellhello
A győztes: Wellhello
Akinek szurkoltam: Irie Maffia, Halott Pénz, Quimby, Wellhello


Legjobb klip

A jelöltek:
  • Brains - Balance
  • Fish! - Ne is figyelj rám
  • Majka ft Kollányi Zsuzsi - Eléglesz
  • The Biebers - Pont Most
  • Wellhello ft Halott Pénz - Emlékszem Sopronban
A győztes: Majka & Kollányi Zsuzsi
Akinek szurkoltam: Fish!, Majka, Wellhello


Legjobb dal

A jelöltek:
  •  ByeAlex & Slepp -  Még mindig
  •  Freddie - Pioneer
  • Margaret Island - Eső
  • Rúzsa Magdi ft Lorfi Bogi & Madarász Gábor - Ég és Föld
  • Tóth Gabi - Ez vagyok én
A győztes: Freddie
Akinek szurkoltam: Freddie


Ők lettek volna tehát az idei Comet győztesei. Rajtuk kívül még volt 4 díjazás, a zenei kategórián kívül, remélem nem probléma, hogy azokat kihagytam. 

Remélem tetszett nektek ez a mai, kicsit rövid bejegyzés. Ti ott voltatok a Comet-en? Mi a véleményetek róla?


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. december 9.) 

Forrás: vivatv.hu





Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés