Karácsonyi Filmek BLOGMAS #20

Sziasztok!



Tavaly már készítettem egy ilyen bejegyzést, ott megmutattam nektek azt a 9 filmet, amit én minden évben kihagyás nélkül megnézek. A mai bejegyzésben pedig emellé a 9 film mellé hoztam még ötöt, csak hogy biztosan legyen miből válogatni. Tehát ha kíváncsi vagy, olvass tovább. 





#1
A Grincs
Képtalálat a következőre: „a grincs”
Talán a Reszkessetek betörőkhöz hasonló alap darab ez a film is. Én személy szerint nagyon szeretem, tudok olyanokat akik nem, de....mindegy. A lényeg, hogy a többség szereti. Bár be kell vallanom, hogy én 2 éve láttam először ezt a filmet, nem tudom miért maradt ki addig az életemből.A lényeg azonban az, hogy azóta imádom. 



#2
Igazából szerelem 
Képtalálat a következőre: „igazából szerelem”
Megintcsak egy klasszikus. Talán azért nem ismerik néhányan, mert nincs benne a tipikus karácsony, mikulás, télapó, stb szó. Szerintem pont ezért történhetett az, hogy én is tavaly láttam először. Alapjában nem vagyok egy nagy romantikus alkat, így amikor először hallottam a film címét félve néztem bele, de végül nagyon tetszett. Érdemes megnézni 



#3
A Mikulás-mentőakció
Képtalálat a következőre: „a mikulás mentőakció”

Jöhet egy mese is végre. Talán ez az a film/mese ami a legjobban kitér az összes közül. Na persze nem témában, hanem a véleményemben. Nem azt mondom,hogy rossz mese, de láttam már kicsit jobbat is. Ennek ellenére minden áldott évben megnézem 2013 óta (idén is megvolt már) 



#4
Karácsonyi kutyabalhé
Kapcsolódó kép
Mégegy mese szerűség, bár ez inkább film. Na mindegy, a lényeg az hogy karácsonyos és kutyák vannak benne, szóval ezzel engem már kilóra meg lehet venni. Aztán amikor először megláttam, és végignéztem sikerült sírnom is és megimádni ezt a filmet. 



#5
Ki a Télapó
Képtalálat a következőre: „ki a télapó”
Végül, de nem utolsó sorban egy kicsit ismeretlenebb - legalábbis nekem nagyon kevés ismerősöm ismeri - és régebbi karácsonyi film, a Ki a Télapó. Személy szerint nekem ez is egy nagy kedvencem. Fogalmam sincs miért hagytam ki a tavalyi bejegyzésből. De ez nem is lényeges. A lényeg, hogy most itt van és nézzétek meg ha még nem láttátok. 




Remélem tetszett a bejegyzés, és már megvan melyik az a film a 14 közül amit karácsonykor néztek. Ti ezeken kívül melyik karácsonyi filmeket szeretitek még? Szoktatok egyáltalán karácsonyi filmeket nézni? 



Jó karácsonyi várakozást!:) 
           XOXO



(Következő bejegyzés: 2016. december 21.) 




Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést.

You Might Also Like

0 megjegyzés