Tavasz TAG

Sziasztok!



A téli tag után a tavasz hivatalos elérkeztével elhozom ma nektek a tavasz tag-et is. Tudjátok, ezek azok a bejegyzések, amik szinte sehogyan nem kapcsolódnak a blog témájához, viszont néhány dolgot megtudhattok rólam, és így kicsit közelebb kerülhetünk egymáshoz.






#1
What us your favorite spring nail polish?/Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?

Körömlakkok terén a Miss Sporty a legnagyobb kedvencem, ilyenkor tavasszal pedig próbálok nagyon nagyon világos színeket hordani. Ami igazából egyáltalán nem megterhelő, hiszen imádom a világos színeket. Kedvenceim határozottan a rózsaszín árnyalatok, de abból is inkább a világosabb fele-a sötétebbeket általában az ősz beköszöntével használom. 


#2
What is your must-have lip color this spring? / Melyik a kedvenc ajakterméked/árnyalatod ezen a tavaszon?


Bevallom, hogy az összes sminktermék közül, nekem az ajaktermékek a kedvenceim. Lehet az szájfény, rúzs, folyékony rúzs, bármi. Pár nappal ezelőtt viszont megtaláltam a örök  kedvencemet. Igaz megvenni még nem vettem meg, és bevallom így nem is tudom a pontos nevét. Viszont egy nagyon gyönyörű rózsaszínes árnyalatú Nyx folyékony rúzs volt. Azonnal beleszerettem, és szerintem holnap megyek is megveszem. 


#3
What is your favorite spring dress? / Melyik a kedvenc tavaszi ruhád?


Nem igazán vagyok az a nagy ruhás ember. Főleg tavasszal nem. Ha muszáj akkor csak nyáron veszek fel egyszer-egyszer valamilyen szép ruhát. Inkább a szoknya-topp kombót preferálom. De azt is csak ha nagyon muszáj, mivel nagyon nadrágos ember vagyok. Viszont, ha muszáj választanom valamilyen ruhát, akkor biztos hogy egy ehhez hasonló könnyed, virágos ruha lenne.. 


#4
What is your favorite flower? / Mi a kedvenc virágod? 


Imádom a virágokat. Sajnos nekem nem sok van. Kb 2 havonta egyszer ha merek hazahozni élő virágot, mert a gyönyörködés megy, csak az életben tartás nem igazán. Ezért pótolnom kell mindig őket művirággal, de nekem már az is megteszi. A lényeg, hogy lássam. Az összes közül a kedvenc virágom határozottan a jácint. Régen nagyon sok volt otthon a kertben. Mostmár nem annyira sok, de még mindig van. Imádom ahogy kinéznek, a színüket, az illatukat. Mindent.


#5
What is your faborite spring accessori? / Mi a kedvenc tavaszi kiegészítőd? 


Egy hajgumi. De tényleg, ilyenkor tavasszal nagyon nagyon meleg van, nekem meg nagyon vastag szálú a hajam és nem tudok megélni egy hajgumi nélkül. Valahogy muszáj felfogatnom a hajamat. És be kell vallanom nem igazán vagyok ennek a rakjunk sok szép dolgot a hajunkba dolognak a híve, mert nekem egyszerűen semmilyen hajba való kiegészítő nem áll jól. De mondjuk egy ilyen nem is tudom minek nevezem hajpántot el tudnék viselni.  


#6
What spring trend(s) are you most excited about this year? / Melyik tavaszi trend érdekel idén a legjobban?


Nem is tudom mi erre a válaszom. Smink terén nagyon nem követem a trendet. Divat terén már inkább, de ott is próbálok valahogy valamilyen egyediséget belecsempészni a kinézetembe és a ruháimba. Igazából nem is annyira idei trend, de imádom a rompereket, szóval remélem nagyon sok új stílust láthatok belőlük az idei évben. Hiszen ruhákat nem, de rompereket annál jobban szeretek hordani. 



#7
What is your favorite spring candle?/Melyik a kedvenc tavaszi gyertyád?

Nincs kifejezetten kedvencem. Gyertya az év bármely időszakában jöhet nekem. Ilyenkor tavasszal talán a virágos illatokat részesítem előnyben, de bevallom nekem teljesen mindegy, csak  gyertya legyen. Nem olyan régen vettem a Tescoban egy narancsos illatú gyertyát, amiért oda meg vissza vagyok,  Még nem gyújtottam meg, de akárhányszor belépek a szobába, vagy az asztalomnál ülök érzem az illatát. Mi lesz ha meg is gyújtom? 


#8
What is your favorite body spray/parfume for spring?/ Melyik a kedvenc testspray/parfümöd tavaszra?


Nem csak tavaszra, de ilyenkor kifejezetten szeretem a Victoria's Secret nagy kiszerelésű parfüm/testpray-jét. És hiába gondolod most magadban azt, hogy jesszus persze az kb egy vagyonba kerül. Ez nem így van. Míg a legtöbb parfüm 70ml-es, ez 250 ml-es és árban is nagyon kedvező, kb 4000 Ft. Rengeteg illatban megtalálható, nagyon sokáig elég, és te is nagyon sokáig érzed saját magadon. Én még csak a Müllerben láttam, nem tudom hogy máshol lehet e kapni. De ha csak egy valamit ajánlhatok nektek ebből a bejegyzésből, az erősen ez lenne. 


#9
What is spring like where you live?/ Milyen a tavasz, ott ahol élsz?


Ez a kérdés nekünk magyaroknak szerintem egy kicsit egyértelmű, hiszen az ország teljes részén ugyanolyan az időjárás. Ma például nagyon nagyon szép idő van, reggel nagyon hideg volt de kb 10 órára úgy kisütött a nap, hogy kiégette a szememet. És ami a legjobb....sokáig világos van. 


#10
What is your favorite thing about spring? / Mi a kedvenc dolgod a tavaszban?

Az egyik amit már imént elmondtam, hogy sokáig világos van. Valamint ez a kedvenc évszakom, imádom hogy a virágok nyílnak, reggel a madarak csiripelését, a fák virágzását, hogy végre könnyeben hozzájuthatok a kedvenc zöldségeimhez/gyümölcseimhez, a Húsvétot, és még sorolhatnám.



#11
Are you a spring cleaner? / Tavaszi nagytakarító vagy?

Nem igazán szoktam tartani ezt a tavaszi/őszi nagy takarítást. Ennek oka egyszerű, nem igazán szeretek takarítani, csak akkor ha kedvem van hozzá. Meg nálam ez a nagyobb, felforgatom a teljes lakást, takarítás inkább nyáron szokott előjönni. Akkor kb mindent más helyre rakok ahol eddig volt, óriási kincsekre bukkanok, amiről nem is tudtam, hogy létezik. És pár hétig idegeskedek hogy megint mennyi mindent hagytam el pakolászás között (amit persze következő évben megtalálok). 


#12
Any plans for spring break or any upcoming vacation? / Bármi terv a tavaszi szünetre vagy bármilyen nyaralás?

Tavaszi szünetre eddig semmi tervem nincs. Mivel kb véget ér mire igazán élvezhetném nem igazán szoktam terveket készíteni. Kiruccanások sincsenek mostanában tervben, inkább majd csak a nyáron.




Ez lett volna a Tavasz Tag bejegyzés, remélem tetszett nektek, és kicsit jobban meg tudtatok ismerni. Ha van kedvetek töltsétek ki ti is a blogotokon, vagy magatokban, esetleg itt kommentben is szívesen olvasom a válaszaitokat. 


Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. április 3) 



Forrás: http://gracexkate.blogspot.hu/2015/04/i-heart-spring-tag.html

You Might Also Like

0 megjegyzés