Karácsonyi süti receptek BLOGMAS #6

Sziasztok!




A mai karácsonyi bejegyzésen 5 karácsonyi sütit hoztam el nektek, amiknek nem túl bonyolult az elkészítésük és még finomak is, szóval ha még nem tudjátok mit nassoljatok karácsonykor, akkor olvassatok tovább. 



#1
Ischler

Képtalálat a következőre: „ischler”
(Recept a képre kattintva érhető el) 

Nagyon finom, nagyon egyszerű, nagyon guszta süti. Határozottan az édesszájúaknak ajánlom. Személy szerint nekem ez a kedvenc sütim. Nem vagyok képes enélkül karácsonyozni. Meg az év többi napján is szívesen megcsinálom és persze eszem. 


#2
Csokis keksz
Képtalálat a következőre: „csokis keksz”
(Recept a képre kattintva érhető el) 

Mégegy nagyon finom süti. Ezt már szívesebben ajánlom azoknak is akik nem annyira szeretik a túl édes sütiket. Természetesen a csoki miatt van egy alap édessége, de még ezt is le lehet csökkenteni ha étcsokit használunk, vagy minél magasabb kakaó tartalmú csokit. 

#3
Hólabda
Képtalálat a következőre: „hólabda”
(Recept a képre kattintva érhető el) 

Legelőször tavaly karácsonykor csinált ilyet az egyik rokonunk karácsonykor és akkor ettem életemben először hólabdát. A képen és a receptben is olyan van, aminek a teteje csokis, de szerintem ezt is nyugodtan be lehet fedni kókuszreszelékkel. 

#4
Sugar cookie
Sugar cookie
(Recept a képre kattintva érhető el) 

Az amerikaiak által annyiszor emlegetett cukros süti receptjét is úgy gondoltam, hogy berakom. Személy szerint nekem még friss tapasztalatom van vele, hiszen pont múlt héten készítettem ilyet. Nagyon finom lett és viszonylag sok is lett belőle. Szóval kereken egy hete eldöntöttem, hogy mosmár ez is kötelező desszert karácsonykor. 


#5
Mézeskalács
Mézeskalács recept 10. fázisfotó
(Recept a képre kattintva érhető el) 

Végül, de nem utolsó sorban pedig itt van a jó öreg mézeskalács, amit senkinek nem kell bemutatni, hiszen ha nem is minden családban, de minden második családnál előfordul karácsonykor. Nem is csoda, nagyon jó dolog dekorálni ezeket az aranyos formákat. Az ízéről már nem is beszélve. 



Ezek lettek volna az én süti ötleteim karácsonyra. Remélem valamelyik megtetszik és megpróbáljátok elkészíteni. Higgyétek el nem olyan nehezek. 


Jó karácsonyi várakozást!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. december 7.) 





Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés