Két éves a blog

Sziasztok!




Egy újabb év telt el, egy újabb szülinap érkezett el ma. Ez a második szülinapom itt a Blogspoton a Zene mindöröre bloggal. A mai bejegyzésben pedig, szokásomhoz híven ünnepelünk egy kicsit. 




Már amennyire ünnepelni lehet írásban. Mielőtt nekikezdtem írni a bejegyzést, elolvastam mit írtam tavaly. Bármennyire is furcsán hangzik, de szinte hallottam a fejemben és láttam a szemem előtt hogy hogyan éreztem magam akkor. Nagyon boldog voltam. És most is az vagyok. Hiszen még mindig kitartóan posztolok a blogra. Sikerül - szerintem - érdekes tartalmakat hoznom, és olvastok. 
Sok dolog változott az előző ilyen bejegyzésem óta. Letisztultabb lettem, sokkal könnyebben fogalmazok. Kreatívabbnak érzem magam, és egyre több új dolgot ismerek meg. A tavalyi év óta, megduplázódott a blogom nézettsége, vagyis 60.000-nél járok. Ami, ha azt nézzük ugyanolyan gyorsaságú fejlődés mint tavaly. Nem gyorsabb, nem lassabb ugyanolya. És nekem ez így jó is. Számtalanszor elmondtam már, hogy ez a blog neke a szívem csücske. Hiszen itt kiélhetem magam. Írhatok, amit nagyon szeretek. A számok pedig soha nem számítottak nekem. Persze, mindig megemlítettem őket, de soha nem vágytam milliós megtekintettségű blogra. Nekem pont jó ez így, ahogy van. Azzal a 8 rendszeres olvasóval együtt, akik felíratkoztak a blogra. Nagyon nagyon köszönöm, hogy gazdagítjátok a blogot a jelenlétetekkel. Ezzel kapcsolatban egyébként lenne egy random kérdésem is. Szeretnétek a bloghoz külön Facebook oldalt? Márcsak mert ez mostanában már szinte alap dolog, hogy minden bloghoz tartozik egy, de én még nem álltam be eddig a sorba. Úgy gondoltam megvárom a 2 évet, és utána megkérdezlek titeket, hogy szeretnétek e. Ezzel kapcsolatban ki is került egy újabb kérdés egyébként, szóval tudtok szavazni. 

Na de attól függetlenül, hogy pár perce azt mondtam nem érdekelnek a számok, most azér mégis nézzünk meg valamit. A 2 év alatt 233 bejegyzést tettem közzé az oldalon. Ez most a 234. És lazán megmondhatom, hogy idén már elérjük a 300-at is. Szóval szerintem ez nagyszerű. Ja igen, és ezen kívül jelenleg 30 poszt áll csak úgy piszkozatként, amit valamikor meg fogok írni. Plusz még van számotokra a hétre előre beállítva 3 poszt. Szerintem ez nagyszerű. A két év alatt a legtöbbet megnézett, megnyitott poszt nem más volt, mint a DNCE - Cake by the ocean zeneajánlóm 2335 megtekintéssel. Valamiért az oldalon viszont a Top10: 2016 nyári zenék posztot adja be. Ez hibás, viszont az is már 1867 megtekintésnél jár. Amit köszönök. 

Nem is tudom, hirtelen mit is írhatnék most. Mit szokott az ember írni egy szüliapi posztba azon kívül, hogy "Köszönöm"? Ahh igen, a design. Nem tudom, hogy feltűnt e bárkinek is, de megváltozott a blog kinézete. Új sablont használok, kicsit nagyobb felbontásút, és kicsit feketébb. Nekem tetszik. A kis mozgó doboz viszont megmaradt, csak máshogy mutat. Mi a véleményetek róla? 

Szóval igen, tényleg nem is tudok mostmár mást írni. Szeretném mégegyszer megköszönni mindenkinek, aki olvas, vagy csak bekukkant. Köszönöm, hogy időt szántok a blogomra és ezáltal rám is. Köszönöm a dícsérő szavakat, köszönök mindent. 


Zenékben gazdag napot! :) 
         XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. augusztus 4. ) 

You Might Also Like

0 megjegyzés